Review: CC Cream Elmiplant

joi, octombrie 03, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Cred ca stiti deja ca sunt o fana a BB Cream-urilor si cand am auzit ca au fost lansate CC Cream - urile (Color Control Cream sau Color Correcting Cream - variante imbuntatite ale BB Cream-urilor) m-am tot gandit ce varianta sa testez pentru ca pe piata au aparut o multitudine de produse de acest gen.
    Pentru achizitia pe care v-o prezint astazi o invinuiesc pe Deena care va astazi va prezinta acelasi produs si sloganul Un ten perfect printr-o atingere a Naturii!
    Am achizitionat potiunea miraculoasa in urma cu aproximativ 3 saptamani din Carrefour la un pret de 15.5 lei si a doua zi era deja in teste.
    De aceasta data am ales nuanta Medium deoarece toate produsele pe care le-am achizitionat in ultima perioada sunt prea deschise pentru tenul meu. Ma bucur ca am ales aceasta nuanta, momentan mi se potriveste iar la iarna, o voi combina cu BB Cream-ul Holika Holika si sunt sigura ca rezultatul va fi pe placul meu.
 
Sistem de dozare:


 Ingrediente:
  CC Creamul Elmiplant promite:
- uniformizeaza nuanta tenului;
- acopera imperfectiunile;
- hidrateaza 24h;
- protejeaza impotriva radiatiilor UV;
- SPF20.

     Eu spun da, da, da si da, dar sa le luam pe rand.
    De la prima aplicare am simtit ca pielea mea se va intelege foarte bine cu dansul. Tenul meu era hidratat si simteam efectul acela de fresh, proaspat, odihnit (un mare plus pentru ca in ultima perioada dorm destul de putin) chiar daca nu am folosit o alta crema ca si baza de machiaj.
    L-am aplicat si peste o crema hidratanta dar efectul a fost acelasi, cu sau fara baza tenul arata foarte bine.
    Ma declar multumita si de puterea sa de acoperire, nu am un ten cu probleme dar uneori "pe ici, pe colo" apar musafiri nepoftiti. L-am aplicat si in zona ochilor si nu am simtit nicio senzatie de disconfort.
    Un alt aspect care pentru mine este important este rezistenta si in special rezistenta la transfer. Ireprosabil, tenul meu nu straluceste chiar daca uneori nu aplic pudra si de asemenea telefonul meu nu ramane acoperit de un strat generos din produs dupa o convorbire la fel cum se intampla in cazul altor produse (nu va imaginati ca ramane imaculat, inca nu am intalnit un produs atat de rezistent, dar este net superior altor produse).
    Se adapteaza nuantei tenului si nu m-am trezit cu efectul de masca intre fata si zona gatului.
     In swatch-ul de mai jos puteti sa observati cum arata imediat dupa aplicare si dupa cateva minute: 

    La capitolul protectie, FPS-ul 20 nu pot spune ca ma da pe spate dar pentru aceasta perioada consider ca e destul de bun.
    Singurul minus pe care i-l voi oferi este la capitolul parfum. Da, miroase bine dar mi se pare ca izul sau este prea puternic (este o parere personala, am mai supus-o si o repet - m-as lipsi cu placere de prezenta parfumului in produsele destinate ingrijirii tenului).
    Are o cantitate de 50 ml si o valabilitate de 12 luni de la deschidere.

In concluzie, ma declar incantata de aceasta achizitie, raportul calitate/cantitate/pret primeste un mare DA din partea mea.
    Acestea fiind spuse va invit si pe blogul Deenei  sa citim si parerea ei (eu o cunosc deja).

Voi ati folosit acest produs?
Ce parere ati avut despre el? Va tenteaza, in cazul in care nu l-ati achizitionat?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like