Review: Lotiune pentru corp Vanilla DEE - LITE

marți, octombrie 01, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Produsele Lush mi-au starnit curiozitatea de foarte mult mult timp si ma intrebam ce au atat de deosebit incat toata lumea le lauda ... Si m-am tot intrebat pana in momentul in care mi s-a propus sa le testez ....
    Toate bune si frumoase pana am intrat pe site si mi-a fost foarte, foarte greu sa ma decid. Toate mi-au atras atentia, toate te imbiau sa le alegi. Pana la urma mi-am abandonat Project Pan-ul (categoria lotiuni de corp) la care lucrez de ceva timp si am ales Lotiunea pentru corp vegan Vanilla DEE - LITE.

    Sa motivez si alegerea facuta, nu? De cand a venit toamna aceasta "nabadioasa" simt nevoia de arome dulci. Casa miroase a vanilie datorita lumanarilor parfumate asa ca m-am gandit ca ar fi o idee buna ca si pielea mea sa aiba o aroma asemanatoare. 
    Dupa ce am primit coletul, a urmat distrugerea cu nerabdare a cutiei in care era atent ambalata potiunea sus numita apoi deschiderea dintr-un click a capacului si adulmecarea propriu-zisa. Am tras adanc aer in piept si mi-am "scufudat" nasul in recipient. Aroma sa .... m-a invadat, m-a zapacit, m-a cucerit.
     Ambalajul e simplu, dar ne ofera toate informatiile de care avem nevoie, inclusiv persoana care l-a facut - fiind o lotiune de corp handmade, Patricia s-a ocupat de ea in 16.08.2013.

    Nu are o aroma de vanilie 100 % ( informatii de pe site: este important sa mentionam ca am facut aceasta crema naturala cu minunate uleiuri si unturi bio usoare-inclusiv cu ingredientele naturale hawaiene tamanu si monoi - cu apa de nuca de cocos organica si cu parfumul Vanilla Mountain al lui Simon!), ci areun iz deosebit care te duce cu gandul la un cocktail pe o plaja hawaiana.
    Dupa ce am categorisit capitolul aroma, am luat un strop de lotiune, l-am aplicat pe mana si mi-am continuat linistita activitatile. Am simtit ca se absoarbe foarte rapid si ca pielea a ramas catifelata dar mi-am spus ca nu trag concluzii doar asa ... trebuie folosita pe tot corpul si apoi mai discutam.

    Seara, dupa un dus fierbinte am pus-o la incercare. Am aplicat-o rapid si am fost uimita. Este usoara, se absoarbe in cateva clipe si nu lasa nicio pelicula uleioasa. Am fost impresionata! 
    Dupa aplicare, pielea ramane fina si catifelata (atat de catifelata, exact la fel ca dupa folosirea unui scrub ). Aroma sa nu numai ca m-a invaluit pe mine, ci intreaga baie. Un nou plus.
    A doua zi dimineata, pielea mea era la fel de placut mirositoare. Mi-am spus ok... si am plecat la munca. Partea cea mai interesanta abia acum vine: seara, cand m-am dezechipat si m-am indreptat spre dus am sesizat ca pielea mea continua sa fie placut aromata. Va spun sincer, pana acum nu am intalnit o lotiune de corp al carei parfum sa persiste atat de mult.
    O folosesc in continuare si pe cuvant daca i-am gasit vreun cusur. Imi place, pur si simplu!
    Are o valabilitate de 12 luni (nu cred ca va ajunge nici macar la 3 luni), o cantitate de 250 ml si un pret de 92.80 lei.

    In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez acest produs care m-a impresionat si m-a rasfatat. Daca imi place, cred ca e evident si primeste un mare DA din partea mea.

Voi folositi produse LUSH? Ce parere aveti despre ele?
Daca nu, va tenteaza? Ce anume v-a atras atentia pe site?

 Kiss Kiss Dee


   
    

You Might Also Like