Review: Stick ulei cuticule

marți, octombrie 22, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Unul dintre produsele trimise pentru testare de catre Depozitul de Frumusete a fost uleiul de cuticule.
    Aveam pe lista un ulei de acest gen datorita metodei de ambalare si dozare si asteptam cumintica sa termin produsul pe care il foloseam pentru a-mi achizitiona unul stick asa ca surpriza a venit la fix.
    A fost primul produs pe care l-am atacat imediat dupa deschiderea coletului.


    Mi-am dat seama ca acest sistem de dozare nu este laudat gratuit, m-a impresionat de la prima aplicare. 
    Dozarea cantitatii este eficienta iar aplicarea precisa. Din doua click-uri am obtinut cantitatea necesara si suficienta pentru o aplicare.


Ingrediente:


    Uleiul se absoarbe rapid iar cuticulele sunt hidratate si cuminti (dupa ce aplic uleiul de cuticule folosesc un betisor din bambus pentru a le impinge).
    Desi nu respect in fiecare seara ritualul de ingrijire a cuticulelor, acestea nu se supara pe mine deoarece hidratarea se mentine pe o perioada mai lunga. Acum, ca temperaturile sunt in permanenta scadere aceasta situatie va trebui remediata. 
    Eu am primit varianta cu aloe si imi place foarte mult. Din ce am observat, pe site exista variantele cu aroma de menta, frezie sau masline (frezia este urmatoarea pe lista mea).
    Are o aroma placuta, usor dulceaga. 
    Pe ambalaj gasiti toate informatiile de care aveti nevoie insa doar in limba engleza. De asemenea, cantitatea produsului nu este specificata.
    Produsul poate fi achizitionat de aici la un pret promotional de 6 lei.
   

In concluzie, imi place acest stick si sunt foarte multumita de el. Raportul calitate/pret este excelent si cu siguranta il voi achizitiona dupa ce il voi termina.

Voi cum va ingrijiti cuticulele in sezonul rece?
Ce uleiuri folositi?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like