Review: Top Coat BK

luni, octombrie 28, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Cred ca noi, cele care suntem impatimite ale manichirilor suntem si vom fi mereu in cautarea top coat-ului perfect. Dupa parerea mea, un top coat de calitate poate sa iti imbunateasca si cu 80 % calitatea unei manichiuri. Cel putin in cazul in care aplici un model peste oja, il privesti si esti putin sceptica apoi ... aplici top coatul si intervine efectul "wow". Culorile se imbina frumos, sau modelul nu se intinde (marea mea problema in cazul bulinelor), stralucirea aceea de oglinda, aspectul general imbunatatit total.
    Pentru mine, cel mai important aspect este luciul. Cu cat unghiile mele sunt mai lucioase, cu atat mai bine.
    Astazi doresc sa va prezint cel mai nou produs pe care l-am incercat, si anume top coat-ul BK. 


    M-a atras cantitatea mare pe care o are - 18 ml,  review-ul pe care l-am citit pe blogul Catalinei si forma ambalajului  asemenatoare cu a top coatului Seche Vite (vrabia malai viseaza ...).


    L-am pus la treaba imediat dupa ce am desfacut coletul primit de la Born Pretty Store si am observat ca are o consistenta lichida, se aplica uniform, fara sa lase dare, ofera un luciu frumos dar nu luciul acela de oglinda la care visez.
    Ultimele doua manichiuri prezentate pe blog au fost definitivate cu ajutorul top coat-ului BK( la lumina zilei puteti observa intensitatea luciului).


    In cazul in care aplicati o cantitate prea mare din produs va recomand sa o intindeti cat mai repede posibil sau, sa incercati sa luati cu pensula o parte din surplus altfel veti obtine cateva bule mici, mici, mici.
    Am incercat sa aplic si doua straturi din produs pentru a vedea daca aspectul manichiurii va fi schimbat in vreun fel. Nu s-a schimbat absolut nimic.
    La capitolul rezistenta nu ma pot pronunta. Dupa cum stiti, o manichiura trebuie sa imi placa la nebunie pentru a nu ma plictisi de ea dupa 3 zile.
    Avand in vedere ca am si activitati casnice care implica si spalarea vaselor si curatenie (ca orice om normal), am observat ca dupa un timp luciul isi pierde putin din intensitate.
    Raportul calitate/ cantitate/ pret mi se pare mai mult decat acceptabila, pretul sau fiind de 4.75 $.
  
In concluzie,  pot sa spun ca sunt multumita de acest produs care imi protejeaza manichiura si modelele, dar voi continua cautarea luciului perfect.

Pe voi ce produs de acest gen v-a impresionat?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!





You Might Also Like