The Procrastinating Beauty Blogger Tag

sâmbătă, octombrie 12, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Brumarica stie ca imi plac TAG-uile si ca n-am mai facut de mult timp unul (de prin iulie ...) asa ca s-a gandit sa ma nominalizeze si pe mine la noul TAG care circula prin blogosfera. Avand in vedere facptul ca sunt doar 9 puncte care trebuie atinse (si nu 50 ca data trecuta....) m-am mobilizat rapid si le-am rezolvat.

    Sa incepem:

1. Name a beauty regime that you rarely do? - Numeste o etapa de infrumusetare pe care rar o faci?
Imi e foarte greu sa recunosc dar ... in ultima perioada nu am mai folosit scrub-ul decat foarte rar. Acum ca am recunoscut, promit solemn ca astazi (macar astazi) sa nu mai sar peste etapa exfolierii.

2. Is washing your make-up brushes something that you do regularly? - Iti speli pensulele de machiaj cu regularitate?
Da. Chiar daca uneori nu am chef, ma mobilizez rapid si rezolv aceasta problema. Pensulele trebuie spalate!

3. How long will you last with chipped nail polish? Cat timp rezisti cu oja sarita de pe unghii?
Nu rezist pentru ca daca vad un coltijor decojit incep sa o desprind cu totul si nu ma las pana nu le sterg (altfel as rontai toata oja ... si nu e bine).

4. How long will you put off buying/replacing a beauty product, even if you need it? - Cat timp iti ia sa recumperi un produs de beauty, daca ai nevoie de el?
Daca am nevoie de el, cu siguranta am rezerve. Cand vad ca am mai putin de jumtate din cantitatea unui produs care imi place si de care am nevoie, ma aprovizionez.

5. What is your worst beauty habit? - Care este cel mai rau obicei de beauty?
Exista obiceiuri rele? Nu ma pot gandi decat la eternul meu tic.  Daca nu imi prind parul, ma joc "toata ziua, buna ziua" cu mainile prin el.

6. Name something non-beauty related that you put off doing all the time? - Numeste un lucru nelegat de frumusete pe care il amani mereu?
Hai sa va fac sa radeti putin. Nu-mi place sa imperechez sosetele, iar din acest motiv aman sa le strang dupa ce se usuca.

7. When going out somewhere, do you leave getting ready to the last minute? - Cand te pregatesti de iesit, lasi aranjarea pe ultima suta de metri?
Nu, niciodata. Eu sunt genul de om enervant de punctual care se pregateste din timp pentru orice iesire de orice fel.
8. Can you commit to spending bans? - Poti sa faci limitari de shopping? (project pan)
Hmmm, grea intrebare. Cred ca pot, dar cand e vorba de geluri de dus intru in transa si nu ma pot abtine.

9. How organized is your make-up and nail polish collections?
Nu ma pot lauda cu colectii care trebuie sa fie temeinic organizate. Fiecare sortiment are cutia sa, iar fardurile pe care le folosesc zilnic se afla intr-un portfard mai la indemana.

De aceasta data am scapat usor asa ca ... imi invit blogroll-ul sa raspunda acestor intrebari simpatice iar pe voi, cele care nu aveti blog, va astept cu drag la sectiunea de comentarii.

Kiss Kiss si un weekend de vis!




You Might Also Like