DIY: Coronita de Craciun

sâmbătă, decembrie 14, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Chiar daca timpul e un adevarat inamic, si in acest an mi-am propus sa il inving si sa profit de fiecare clipa libera pe care o am!
    Stiu ca v-am promis ca o sa va prezint o noua propunere pentru o coronita de sarbatori si oricum aveam de gand sa fac ceva special pentru cineva drag asa ca am "impuscat doi iepuri odata". 
    In concluzie, astazi va prezint un nou DIY foarte usor (si cineva a fost surprins ...).


De ce aveti nevoie:
- Un suport pe care il puteti confectiona foarte usor. Aici v-am prezentat tehnica pe care am descoperit-o eu si am folosit acelasi suport deoarece a trebuit sa renunt la "raposata" fiindca frunzele se uscasera si arata inestetic.
- Ata mai groasa. Eu am renuntat la un pulover pufos pe care nu l-am mai purtat de cativa ani si nu-mi pare rau.


    Incepeti  sa infasurati circular firul pana ajungeti la rezultatul dorit (incercati sa le suprapuneti de la inceput pentru un aspect cat mai "pufos"). Eu nu am fost nevoita sa insist prea mult deoarece firul a fost destul de gros.
    Dupa ce am finalizat partea 1 a "procesului de fabricatie" m-am gandit ca e prea simpla si am trecut la etapa a 2-a.
    Am taiat rondele subtiri de portocala pe care le-am asezat pe hartie de copt, le-am introdus in cuptorul preincalzit (in urma unor cornulete delicioase) si le-am lasat aproximativ 30 de minute la foc mic. Puteam sa le las mai mult dar mi-a fost teama ca nu cumva sa le ard asa ca le-am scos si le-am mai lasat o zi pe calorifer la "deshidratat". 
    Dupa ce am fost multumita de procedeul de mai sus, am luat bucatele de portocala, trei bucatele de anason si putina sarma subtire pentru a monta aranjamentul.


    Am prins cu sarma bucata de anason dupa care am incercat sa o fixez cat mai bine pe suportul proaspat creat.



    Dupa ce am finalizat si aceasta etapa le-am fixat (cusut) frumos pe coronita, pentru un plus de feminitate am mai adaugat doua fundinte din satin si a fost gata.
    Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, dar din pacate de aceasta data nu am avut parte de lumina naturala asa ca toate sunt facute la lumina artificiala. In realitate arata si mai bine. Pe cuvant!



    In acest fel am obtinut o coronita frumoasa, pufoasa si frumos mirositoare (datorita anasonului) care sper ca si voua sa va placa si sa va inspire.
    Va spun sincer ca procedeul este foarte usor si sunt sigura ca si cea mai nerabdatoare perosana s-ar descurca. La mine toata procedura s-a intins pe parcursul a mai multe zile deoarece nu stiam exact la ce rezultat vreau sa ajung si ideile mi-au venit pe parcurs.
    Nu e neaparat necesar sa folositi portocale si anason. Puteti sa o lasati simpla, puteti sa adaugati fundite sau scortisoara, vanilie, orice va place voua. Important e sa incercati si sunt sigura ca veti reusi!
    Ce parere aveti despre propunerea mea?
    Ati incerca sa concepeti model de acest gen?

Kiss Kiss si un weekend de vis!
    

You Might Also Like