LOTN: Let's sing carols!

luni, decembrie 23, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru postarea de astazi mi s-a demonstrat din nou ca Socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din targ! dar, daca privesti problema din alt unghi gasesti mereu solutii.
    Cred ca sunt prea "filozoafa" de dimineata, nu-i asa? 
    Sa va explic cum am ajuns la aceasta concluzie. Am decis ca nu-l pot lasa pe Mos sa apara fara sa va propun si un machiaj pin-up. Toate bune si frumoase, imi propusesem si o coafura mai eleganta care sa se potriveasca cu propunerea mea dar...din pacate....timpul m-a invins. Eram sigura ca ma voi misca repede si vom reusi sa facem si pozele pana sa se intunece dar ieri a fost o zi mohorata, timpul s-a scurs rapid si pana sa ajung la "sedinta foto" soarele imi facea in ciuda aruncandu-mi priviri peste umar. Close-up-urile sunt facute cu chiu cu vai la o lumina "naturala" restul, artificiala ... Lucru care m-a cam nemultumit.
    Vazand ca s-a intunecat...am renuntat la coafura eleganta si am adaptat-o serii de Ajun, in care toata lumea merge infofolita la colindat asa ca.... astazi va propun un machiaj pin-up care merge perfect cu o colinda traditionala.













Produse folosite:
Machiaj ochi:
- Corector Camouflage Liquid Farmasi - no. 02;
- Primer ELF - Sheer; ;
- Paleta MUA - Undressed;
- Eyeliner Essence - Midnight in Paris;
- Mascara Cat Walk - Golden Rose;
- Gene false ES - kkcenterhk;
- Adeziv DUO - black;
- Kit sprancene MUA.


Machiaj ten:
-Golden Rose Moisturizing Cream Foundation - no. 04;
- Fard Beauties Factory - nr. 474;
- Perle iluminatoare Giordai Gold Opulent Night; 
- Pudra iluminatoare Starlights - Revlon.

Machiaj buze:
- Ruj More by Demi - Hollywood Red - Oriflame.

    Acestea fiind spuse, sunt curioasa daca anul acesta veti merge la colindat si daca machiajul propus de mine va surade.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like