OOTD: Reindeers

joi, decembrie 05, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

  As putea sa incep postarea de azi cu: Vin sarbatorile, vin sarbatorile ... sau cu A fost odata ca niciodata ... un wishlist ...
   Si totusi aleg varianta doi: A fost odata ca niciodata ... un wishlist. Comanda a urmat chiar a doua zi iar produsul ... a venit dupa doua luni (la ultima comanda s-au miscat mai repede si ma bucur ca au schimbat modalitatea de transmitere a coletelor).... Bine ca a ajuns inaintea Craciunului, m-am bucurat cand am primit avizul, am fugit  rapid la posta vamala si l-am luat. Eu am fost incantata, era modelul la care ma asteptam (renii sunt mai ciudati dar daca va uitati bine, bine ii observati). Deena a spus ca modelul i se potriveste unei persoane care are mult mai multe kilograme decat mine si m-a certat pentru ca ma vad mai "mare" decat in realitate.
     Acum, eu tin sa o contrazic. Mie imi place, pe cuvant! L-am purtat de mai multe ori in combinatia pe care v-o prezint astazi si m-am simtit foarte bine. 
    Voi ce parere aveti?












Am purtat:
- Pulover - Romwe;
- Colanti termo - Sosetaria.
- Ghete miniprix .

Acum, ca m-ati vazut sunt curioasa daca tineti cu mine sau cu Deena?


Kiss Kiss si fie ca Mos Nicolae sa aiba grija sa puna in ghetutele voastre tot ce va doriti!



You Might Also Like