Preferatele lunii noiembrie

miercuri, decembrie 04, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Stiu ... aceeasi poezie ... dar chiar nu-mi vine sa cred ca suntem aproape de finalul lui 2013. Poate si din acest motiv am amanat putin postarea cu preferatele lunii, credeam ca poate reusesc sa incetinesc macar putin trecerea timpului dar mi-am dat seama n-am cum sa reusesc oricat de mult mi-as dori asa ca, astazi va povestesc cate ceva despre produsele care m-au cucerit luna trecuta.
   Am facut noi descoperiri, m-am intors la produse pe care le iubesc si la care nu pot renunta. A fost o luna cu de toate.
    Cred ca am deviat destul de la subiect si cu surle si trambite va anunt preferatele mele.


- A venit iarna, m-am reintors la preferatul meu, untul de corp Cien (review aici). Inca nu am gasit un produs care sa-mi placa mai mult decat acesta asa ca, ramane in continuare marea mea dragoste.
- De o buna bucata de vreme folosesc crema hidratanta nutritiva Bioliv. Imi place, iar in noiembrie i-am dedicat si o postare . Click aici.
- Parul mi-a fost rasfatat apicosmetic de masca de par si balsamul Floramin. Vi le-am prezentat aici si oftez pentru ca mai am doar putin din fiecare.
- Unghiutele mele au stralucit datorita ojelor Golden Rose care mi-au monopolizat atentia si m-am indreptat adesea  catre ele.
 - O mare descoperire a lunii noiembrie au fost BB Cream-urile R100D . Da, doar atat pot sa spun un DA din tot sufletul pentru ca in curand va urma un review.
- De asemnea, mascara Cat Walk Golden Rose m-a impresionat. Desi am fost sceptica in privinta ei, m-a convins ca merita. Definire si volum, exact de ce aveam nevoie. Va urma in curand un review.

La capitolul lectura de sub plapmioara:  m-am reintors la Cecelia Ahern si am mai bifat doua titluri.


- Multumesc pentru amintiri - o carte cu un subict original, emotionanta si in acelasi timp amuzanta. Mi-a placut foarte mult.
- Intalnire cu viata - merita o ecranizare! De fapt, majoritatea carilor ei merita ..Mi s-a parut diferita, Cecelia nu m-a dezamagit nici de aceasta data. Am renuntat la cateva ore din pretiosul meu somn pentru a o citi dar nu-mi pare rau. Imi plac cartile care au un subiect care te pune pe ganduri si te face sa te gandesti ca ar trebui sa ai grija de VIATA ta. Foarte interesanta !
Vi le recomand pe amanadoua, merita!

Acestea au fost preferatele mele iar acum astept sa vad cu ce ma va surprinde luna cadourilor.
Voi ce ati descoperit sau redescoperit in ultima perioada?

Kiss Kiss Dee



 

You Might Also Like