Review: Fond de ten Max Factor Whipped Creme

luni, decembrie 16, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Luna trecuta am aflat cu bucurie ca am fost acceptata in campania de testare a noului fond de ten Max Factor - Whipped Creme, initiata de e-cosmetic.ro.
    M-a atras foarte mult datorita conceptului care sta la baza sa - fond de ten spuma care ofera hidratare pielii, deoarece stiam de pe vremea in care Maybelline lansa primul fond de ten - spuma ca acest gen de fond de ten contine si pudra asa ca m-a facut curioasa.     Promite matifiere, uniformizare si finisare. Am asteptat cu nerabdare ca manutele mele sa-l atinga si sa-l testez rapid.
    Imi doream foarte mult nuanta cu numarul 65 - Rose Beige (in cazul meu, daca un fond de ten are in denumirea sa cuvantul Rose, trebuie sa imi apartina) si, al meu a fost.
    Am primit o varianta tester, putin mai mica decat varianta full size, dar acest aspect nu m-a deranjat si oricum sponsorul specificase acest aspect (da, exista si firme care nu o fac).

 
    Ambalajul, un borcanel confectionat din sticla groasa care pare si rezistenta m-a cucerit de la prima vedere asa ca m-am grabit sa indepartez micul capacel negru si sa observ minunea.
    Ei bine, dupa ce am inlaturat cu sete obstacolul din calea mea am observat si minunea care statea cumintica si aerata si astepta ademenioare sa fie atinsa.


 
   Aspectul de spuma m-a atras imediat si am luat o cantitate mai mica pentru a-i testa consistenta - usoara, foarte usoara. 
    Nu am stat mult pe ganduri si l-am aplicat. Desi dupa cum observasem, nuanta sa era putin mai inchisa, la contactul cu pielea mea am observat ca aceasta se adapteaza. Am incercat sa aplic si o cantitate mai mare dar acest lucru nu s-a schimbat.


    Este usor, cu un finish semi mat si cu o acoperie mica-medie. Mie imi place deoarece nu am probleme cu tenul.
    La capitolul rezistenta se comporta binisor. Deoarece am tenul mixt, dupa aproximativ 5-6 ore simt ca zona T incepe sa dea semne de viata, altfel nu m-a deranjat.
     Daca va intrebati daca ecranul telefonului meu i-a sesizat prezenta raspunsul este da. Dupa cum spuneam si in alte articole, inca nu am intalnit produsul care sa nu se astaerna delicat si pe ecranul telefonului. Nu in cantintate mare, dar il observ.
    Nu stiu daca o persoana cu ten uscat s-ar intelege bine cu el deoarece in anumite zone il simt mai uscat, ca si cum as folosi mai multa pudra.  
    Despre capitolul hidratare nu va pot spune nimic deoarece nu am observat modificari in aceasta privinta. Eu oricum dimineata am grija ca tenul sa-mi fie hidratat si protejat cu ajutorul cremei pe care o folosesc.
    Desi are o consistenta diferita nu am nevoie de o cantitate mare pentru o aplicare. Pana in momentul de fata l-am folosit destul de des si totusi nu am reusit sa consum nici macar 1/4 din cantitatea sa.
    Produsul are o valabilitate de 12 luni de la deschidere, o cantitate de 18 ml si poate fi achizitionat de aici la un pret promotional de 44 lei.

    In concluzie,  este un produs bun cu care m-am inteles bine si pe care o sa-l folosesc in continuare. Daca nu aveti un ten uscat si cautati o acoperire mica/medie, consider ca Max Factor Whipped Creme merita o sansa.

Voi ati folosit acest produs?
Cum v-ati inteles cu el?
Daca nu, va tenteaza?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme.

You Might Also Like