Review & swatch: More by Demi

marți, decembrie 03, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Odata cu venirea iernii ince sa ma despart de nuantele pastelate care m-au insotit pe parcursul verii si ma reintorc la nuantele puternice care imi plac la nebunie.
    Facand un mic inventar al nuntelor pe care le am in portfard am descoperit rujul More by Demi nuanta Hollywood Red care statea cuminte, fara sa se impinga in colegii de camera si isi astepta randul ...
    L-am luat, l-am privit, l-am aplicat si mi-am reamintit cat de bine ne intelegeam. De atunci, inspre el ma indrept adesea.
    Din momentul in care l-am vazut mi-a inspirat eleganta datorita ambalajului sau. Sincera sa fiu, la inceput ma uitam ciudat la el si nu stiam de unde se deschide apoi, am apasat in partea inferioara, am auzit un click si am solutionat misterul. Un mare plus pentru el, pentru ca e diferit, deosebitsi da, stiu ca ma repet ... elegant.
    




    Nuanta sa m-a cucerit si am stiut ca ma pot baza pe el daca doresc sa obtin un machiaj in care buzele sa fie evidentiate cu ajutorul un ruj rosu-rosu.
    Are un finish mat - lucios care ma face sa ma simt o adevarata vedeta de fiecare data cand il port.
    Imi place pentru ca este foarte pigmentat si cremos si de asemenea sunt multumita si de rezistenta sa. In cazul meu,  sta neclintit  aproximativ 3-4 ore.

Swatch - tin sa precizez ca in realitate este si mai rosu dar zau ca n-am reusit sa intensific nuanta in poza si am facut foarte multe incercari:


    Vedeta noastra are 4 grame , iar pretul standard este de  39.99 lei. Pe site am observat ca momentan pretul este  redus la 27.99 lei.

    In concluzie, ma bucur ca am (re)descoperit un produs de care sunt foarte multumita. Primeste un mare DA din partea mea.

Ce parere aveti despre noul meu preferat?
Nu-i asa ca e frumos?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like