Zece de zece din 2013

sâmbătă, decembrie 28, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    M-am tot gandit cum sa intitulez acest aritcol dar faceam ce faceam si tot la aceeasi idee ma intorceam: zece produse de nota zece din 2013 asa caam scurtat putin titlul dar  banuiesc ca se subintelege. 
    Astazi va prezint 10 produse pe care le-am descoperit in acest an si pe care le voi recumpara in continuare. 


    Mi-a fost greu sa decid care este produsul cu care voi incepe, dar pana la urma m-am hotarat: consider ca marea descrperire a acestui an a fost .... CC Cream-ul Elmiplant. Aici, vi l-am prezentat prima data iar apoi s-a regasit in nenumarate postari. Ramane in continuare preferatul meu. Nu m-a dezamagit. Mi se pare un produs care merita un loc in portfardul fiecareia dintre noi si care are un pret mai mult decat convenabil.
    2. Gelul de dus cu boabe de cafea din Brazilia Jardins du Monde ar merita un imn. De cand l-am folosit pentru prima data si vi l-am prezentat m-a cucerit si nu ma mai lasa in pace. Trebuie sa am mereu cel putin o rezerva in casa si-l pretuiesc enorm. De fiecare data cand sunt sunata de cei de la Yves Rocher pentru a mi se prezenta noile oferte eu le spun direct - geluri de dus! Cred ca acum isi spun cand imi vad numele  - Asta-i psihopata aia cu gelurile de dus!
    3.  O descoperire notabila o reprezinta sampoanele uscate pe care le consider mana cereasca pentru parul meu. Aici si aici v-am prezentat cele doua sortimente pe care le-am testat. Sunt extraordinare si-o sa le cumpar pana la adanci batraneti! Persoanele care au un par gras cred ca ma inteleg cel mai bine ...


    4. Mascara Sexy Pulp de la Yves Rocher este perfecta pentru genele mele. Stiu ca parerile sunt impartite dar eu fac parte din categoria PRO. Imi place, ma inteleg foarte bine cu ea si o voi achizitiona in continuare (in momentul in care voi gasi o oferta avantajoasa, bineinteles).
    5. Lotiunea micelara Bioderma Sensibio H2O ... Cat am mai visat-o, cat de mult mi-am dorit-o... Nu e laudata gratuit, ma inscriu in fan club si, cand vor mai fi oferte in Bucuresti (pana la Sibiu se evapora...) voi plange si ma voi tavali pana isi va face cineva mila cu mine si ma va aproviziona.
    6.  Peelingul cuticular Farmec a fost o descoperire accidentala, depsre care v-am povestit aici. Mi se pare un produs de nota 10 si nu am  nicio obiectie la adresa sa.


    7. Imi iubesc parul si am grija de el! Chiar daca e pretentios, si gras si uneori dusmanos cu Avon Advance Techniques 360 nourishment Moroccan Argan Oil simt ca-l rasfat iar varfurile mele sunt ascultatoare si hranite. V-am povestit cate ceva despre potiunea miraculoasa aici, iar de atunci nu mi-am schimbat parerea si l-am si recumparat.
    8. Top Coatul Golden Rose - Gel Look  -  a fost ca o boare de aer curat de munte dupa o zi intr-un oras aglomerat. Imi pierdusem speranta ca voi gasi ceva care sa ma multumeasca fara sa dau o gramada de bani si totusi .. l-am testat si de atunci altceva nu vreau sa mai folosesc. Luciu de oglinda, rezistenta sporita si timp de uscare rapid. As putea sa mai cer ceva? Nu cred. Nota 10.
    9. Crema hidratanta nutritiva Bioliv, un produs care tace si face. Cei de la Cosmetic Plant nu investesc foarte mult si reclama dar calitatea produselor le face sa fie renumite. Aici, v-am povestit cate ceva despre ea.
   10. Si nu in ultimul rand... servetelele cosmetice. Nu, nu le-am descoperit in acest an dar am invatat sa le folosesc zilnic din acest an iar rezultatele nu au intrarziat sa apara. Tenul imi este recunoscator! De cand le folosesc il simt mai curat si nu se mai razvrateste impotriva mea decat foarte, foarte rar. Cred ca toata lumea ar trebui sa le foloseasca. Sunt ieftine si igienice. Intrebarea mea este:  De ce nu le-am folosit pana acum? ...

    Acestea fiind spuse, voi incheia aici acest articol pe care sper ca ati avut rabdare sa il cititi. Stiu ca e lung dar trebuia sa imi argumentez fiecare decizie in parte si sper ca v-a placut.

    Voi ce produse ati descoperit in acest an? Abia astept sa citesc parerile voastre.

Kiss Kiss Dee
   

You Might Also Like