Cum sa-ti prepari un unt de corp acasa

marți, februarie 25, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca ma urmariti pe facebook ati aflat deja ca saptamana trecuta am acceptat provocarea lansata de Elemental si anume: preparea unui unt de corp.
    De ce?
    Pentru ca sunt o fana a acestor produse si eram tare curioasa de rezultatul combinarii ingredientelor pe care urma sa le amestec in speranta obtinerii unui super-unt de corp.
    Nici nu va puteti imagina cat de mult am asteptat weekendul pentru a actiona. Le tot scoteam din plasuta de hartie in care au fost atent ambalate, le admiram si usor, le puneam la locul lor.
    Sambata, dupa ce m-am energizat, m-am inarmat cu putintica rabdare si am inceput.
    Kit-ul meu continea urmatoarele produse:
- unt de mango pur;
- ulei de babassu bio, virgin;
- Ylang-Ylang BIO, ulei esenţial
- Recipient CARVEN cu capac şi opercul;
- set 2 mini teluri;
-  set 2 lingurite pentru dozare.


    Dupa ce am facut inventarul si am constatat ca toate produsele sunt la locul lor, am inceput prepararea.
    Urmand instructiunile, am topit pe baie de aburi untul de mango si uleiul de babassu pe care ulterior, le-am turant intr-un bol. Aceasta mi s-a parut etapa cea mai migaloasa, pentru ca a trebuit sa astept rabdatoare ca cele doua ingrediente sa devina fluide.
    Le-a turnat rapid intr-un bol pe care l-am miscat putin fara sa fie nevoie sa le amestec.


    Am introdus bolul in frigider si am asteptat pana cand continutul a inceput sa se intareasca. Nu trebuie sa asteptati prea mult, dupa aproximativ 10 minute puteti trece la etapa urmatoare.


    Am luat un minitel si am inceput sa amestec energic amestecul proaspat solidificat.
    Dupa sfatul producatorului, cu cat amestecati mai mult si mai energic, cu atat veti obtine un produs mai aerat cu o consistenta mai usoara. Eu imi doream ca produsul meu sa fie mai dens dar asta nu m-a oprit sa il amestec pana am reusit sa distrug un tel.
    La sfarsit, adaugati si cateva picaturi din uleiul esential de ylang ylang. Eu mi-am propus sa pun foarte putin urmand ca, pe parcurs, daca simt nevoia, sa mai adaug cateva picaturi suplimentare. Ei bine, vrand - nevrand am reusit sa adaug 3 picaturi si asta a fost tot. 
    Esenta are o aroma foarte puternica, asa ca va recomand sa fiti atente in momentul in care dozati aroma. Pe mine nu ma deranjeaza, dar daca sunteti pretentioase va rog sa fiti atente la dozaj!


    Si am continuat sa amestec pana am stricat in totatlitate minitelul concluzionand ca e suficient de aerat.
    Produsul final arata ...apetisant, ca o frisca parfumata.



    Eu am preparat mai mult decat a incaput recipient asa ca am refolosit si recipientul untului de mango.
    Dupa cateva ore produsul meu arata cam asa.


    Am obtinut un unt de corp consistent, exact cum imi dorisem.
    Desi este foarte consistent, in contact cu pielea se transforma intr-un ulei foarte hranitor care imi hidrateaza pielea, o lasa catifelata, fina, rasfatata.
    Desi intial aroma sa mi se parea foarte puternica si mi-era teama ca n-o sa ma inteleg prea bine cu ea, am ramas placut surprinsa deoarece pe pielea ramane doar o aroma usoara, deloc deranjanta.
    Daca aplicati o cantitate mai mica din produs, atunci acesta va fi rapid absorbit si nu va lasa nicun film gras la suprafata pielii. Daca va place sa aplicati o cantitate mai mare (ca mine), atunci veti fi nevoite sa asteptati putin, pana acesta va fi absorbit in totalitate.
    Chiar dupa preparare, am luat prietenul din dotare care a supravegheat atent procesul de productie si i-am tras un masaj "ca la carte". Adica, nestiind ce cantitate sa aplic, cu doua degetele am luat o cantitate generoasa din produs si le-am aplicat fara sa ma gandesc ca ar fi prea mult. Cum sa ma gandesc si la acest aspect dupa ce eram atat de mandra de cat  de mult produs am preparat....
    Am constatat ca am aplicat prea mult in momentul in care acesta a devenit mai fluid si dupa 20 de minute de munca grea si intensa mi-am dat seama ca rasfatul e doar pe la jumatate ... Nu s-a suparat nimeni deoarece am avut la activ un prieten multumit iar eu, prin tehnica pe care am folosit-o mi-am hidratat mainile si cuticulele. As putea sa cer mai mult? Nu cred...
    Pretul acestui kit este de 61.20 lei dar, momentan beneficiaza de un pret promotional de 57 lei.

    In conculzie, daca doriti sa achizitionati acest kit aveti garantia ca veti obtine un produs 100% natural si satisfactia de a va prepara singure un produs destinat hidratarii si ingrijirii pielii. Eu am ales un produs mai consistent (cred ca pasiunea mea pentru produse consistente nu mai e un secret) si sunt foarte multumita de mica mea opera de arta.
    Ma bucur ca mi s-a oferit ocazia de a experimenta preparea si testarea unui unt de corp, mi s-a parut amuzant si in acelasi timp satisfacator deoarece, de fiecare data cand ies de la dus exclam "Hai sa ma hidratez cu untul pe care l-am preparat singura!".

    Ce parere aveti despre produsele de acest gen? Nu-i asa ca sunt ingenioase? 
Ve tenteaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like