OOTD: The Dress

marți, februarie 18, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Suntem mereu in cautarea rochiei perfecte. O rochie deosebita care sa atraga priviri admirative, care sa ne puna in evidenta punctele forte, sa ne faca sa ne simtim deosebite. Cea pe care in momentul in care o vedem sa exclamam Ea este croita pentru mine!
    Si o cautam mereu, in magazine fizice sau online iar cand o vedem nici nu mai stam sa ne gandim la altceva decat la clipele frumoase pe care le vom petrece una alaturi de cealalalta.
    Nu sunt evenimente unice in viata. Adesea o vedem, o luam, o purtam iar apoi alta, la fel de frumoasa ii ia locul. Fiinte ciudate mai suntem...Dar ne place frumosul, iar frumosul ia mereu o alta forma, asa ca e de inteles.
    De curand, am trait o experienta de acest gen. Am vazut-o aici si nu mi-am mai putut imagina viata fara ea. Am asteptat-o cu nerabdare si in momentul in care am pus mana pe ea, m-a simtit fericita. Ea e aleasa momentului!




    Materialul plin, tare ii ofera o tinuta eleganta (recunosc, ma asteptam ca in pozele de prezentare de pe site sa se apeleze la mici "artificii" pentru a o face sa para atat de voluminoasa dar m-am inselat). Desi este destul de scurta ma simt bine purtand-o, e diferita si ma face sa ma simt mai speciala.




    Am ales sa v-o prezint intr-un aer romantic-rock (rock datorita botinelor si a bentitei)  pentru a va convinge ca poate fi purtata in toate combinatiile posibile. 
    Machiajul pin-up mi s-a parut cel mai potrivit si uitandu-ma la poze cred ca am facut o alegere buna.
    Dupa cum puteti observa, v-am ascultat si in ultima perioada nu ma zgarcesc nici la capitolul zambete.


    Dar imi plac si pozele cu aer mai serios.


    In ultima perioada inele mari sunt accesoriile mele preferate, asa ca nici tinuta de azi nu face exceptie.


Am purtat:
Rochie - aici;
Botine - Lovely Shoes;
Dres - no name;
Accesorii - gift from Alexantza;
Bentita - aici.

Ce parere aveti despre tinuta mea?
Eu ma declar indragostita iremediabil de aceasta rochie!

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like