OOTD: I'm rocking out today

vineri, februarie 14, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Cred ca nu sunt singura persoana care simte ca geaca de piele vine la pachet cu o atitudine corespunzatoare....
    De fiecare data cand o port, fara exceptii, simt cum rebeliunea iese la iveala, abandonand inocenta intr-un coltisor  retras.
    Un machiaj in nuante intense accentueaza ideea prezentata mai sus iar daca tinuta se axeaza pe negru e gata! Nimic nu te mai intimideaza, esti puternica, poti sa cuceresti lumea!
     Tinuta pe care v-o prezint astazi face parte din acest tipar. Stiu ca v-am mai aratat si in alte postari geaca mea de piele dar am considerat ca se potriveste la fix cu aceasta rochie. Voi ce parere aveti?



    Rochiile pulover au fost intotdeauna preferatele mele. Mi se par usor de purtat, de asortat, de adaptat oricarei perioade a zilei.
    Garderoba mea e plina cu astfel de articole deoarece dimineata, cand ma grabesc, consider ca ele sunt solutia optima pentru un outfit  ultra - rapid.
    Pe inculpata de astazi am ales-o datorita faptului ca, la o privire mai atenta, am observat ca hainele mele in tonuri de gri s-au cam imputinat si m-am gandit ca ar fi cazul sa fac ceva in aceasta privinta. Am optat pentru marimea L deoarece imi doream o rochita mai larga, care sa mascheze ce trebuie si pentru ca hainele mulate nu mai sunt pe gustul meu de ceva vreme .... Petecele plasate in zona coatelor mi-au placut la nebunie asa ca am bagat-o repede in cos si a mea a fost!



    Accesoriile fac diferenta!
    Astazi am optat pentru cea mai simpatica bufnita, primita in dar de la Alexantza


    

Am purtat:
- Geaca - ROMWE;
- Rochie -  aici;
- Colanti termo - Sosetaria;
- Botine - Lovely Shoes;
- Accesorii - gift.

    Astazi sunt rebela! Capul sus, spatele drept, privire agera si ca bonus, melodia Rihanei - Rockstar 101 (prezenta mereu in playlistul meu, inclusiv cel pentru jogging).


    Voi cum purtati rochia pulover?
    Dar geaca de piele?
    Ce parere aveti despre tinuta mea?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like