Waiting for .. The ONE

sâmbătă, februarie 08, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu stiu daca stiati dar, eu am inca un motiv in plus pentru care astept ca zilele sa treaca si mai repede.
    Din aprilie, Oriflame lanseaza un nou brand - The ONE.
    Nu cred ca am fost singura persoana care le-a insotit (virtual desigur) pe Koko si Lorena la Stockholm Fashion Week iar articolele lor mi-au starnit curiozitatea. Abia astept sa vad noul brand si pe taramul nostru iar vestea pe care am primit-o ieri m-a bucurat enorm asa ca m-am gandit sa v-o impartasesc si voua.


     The ONE este noul brand de machiaj Oriflame, ce pune in valoare fiecare dintre laturile personalitatii femeilor. Inspirati de stilul lor de viata, am creat noi produse must-have pe care mai mult ca sigur le vor indragi, am selectat cu atentie tendinte in moda si secrete dezvăluite de experti – totul intr-un nou brand versatil de machiaj, ce bifeaza toate cerintele în materie de frumusete.

    Eu astept cu nerabdare lansarea oficiala a produselor The ONE care ne vor ajuta sa fim mai frumoase, mai speciale.
    Sunt sigura ca nu ne vor dezamagi!
    Ce parere aveti despre aceasta lansare? Sunteti la fel de curioase ca si mine?
    Aprilie, vino mai repede!

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like