LOTD: Spring all the way

vineri, martie 28, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E primavara, e soare, e bine!
    Mi-era dor de un machiaj in nuante diafane iar noua mea trusa de la Pupa - Clutch Mania - Disco Time - no. 03 m-a ajutat de aceasta data. 
    Copaci infloriti, flori de cires ... multa inspiratie! Am folosit tonuri de roz iar pe post de eyeliner am aplicat un fard gri inchis cu irizatii aurii.
    Rezulatul? Un look proaspat, vesel si usor de realizat.






Close-up:



Produse folosite:
Machiajul ochilor:
- Corector Camouflage Liquid Farmasi - no. 02;
- Primer P2;
- Trusa Pupa Clutch Mania - Disco Time - no. 03
- Paleta Mua Undressed;
- Creion Mua - alb - waterline;
 - Mascara Cat Walk - Golden Rose;- Gene false Buty Color Handmade Criss Cross Transparent Stem Eyelashes;
- Adeziv DUO - black;
- Kit sprancene MUA.

Machiaj ten:
- Fond de ten Golden Rose - Moisturizing Cream Foundation - no. 04;
- Silky Touch Compact Powder - no 04;
- Trusa Pupa Clutch Mania - Disco -no. 03

Machiaj buze:
- Ruj MUA - no. 03.

    Ce parere aveti despre propunerea mea?
    Ati purta un machiaj de acest gen?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like