NOTD: Jolly Joy

sâmbătă, martie 15, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru astazi m-am gandit sa va propun o manichiura cu doua oje pe care le iubesc.
    Glitter, glitter si multe zambete. Cam asa as putea sa o caracterizez. Ojele Jolly Jewels sunt printre preferatele mele iar pe cele doua m-am gandit sa le pun la treaba, impreuna pentru ca eram foarte curioasa de rezultat. Initial ma gandisem ca ar putea sa fie prea mult dar ... vorba aceea: Exista "prea mult" cand e vorba de glitter? Raspunsul nostru, al celor care iubim aceasta pulbere stralucitoare care ne infrumuseteaza unghiutele a venit instant: Nuuu!
    Si le-am combinat, astfel incat pe doua unghiute sa am glitter auriu si negru iar pentru restul .... auriul a fost adjudecat!
     Rezultatul mi se pare excelent! Sper ca fotografiile sa va convinga si pe voi, daca descrierea de sus nu a reusit.








Am purtat:
- Oja Golden Rose Jolly Jewels - nr. 103;
- Oja Golden Rose Jolly Jewels - nr. 117.



    Ce parere aveti despre manichiura mea?
    Nu-i asa ca e simpatica?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like