OOTD: Blue jeans

marți, martie 25, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiu ca v-am spus de nenumarate ori ca nu sunt o fana a blugilor  dar ca imi place sa am cateva perechi in sifonier (mai exact cate o bucata...hai fie, doua .. din fiecare model).
   Pana acum, ideea de a purta blugi cu turul lasat ma facea sa fug mancand pamantul dar totusi, cei pe care o sa vi-i prezint astazi m-au atras, m-au convins.  I-am adaugat in cos fara sa mai analizez situatia pentru ca mi-era teama ca ma voi razgandi. I-am asteptat cu sufletul la gura si cand i-am probat, m-am felicitat.
   De ce nu mi-a spus nimeni ca sunt atat de comozi? Pentru ca este evident! Totusi, daca as fi distribitor, as pune un banner deasupra lor si as scrie cu litere mari si ingrosat CEI MAI COMOZI! - cam asa. Buun, aspectul putin uzat a fost intotdeauna preferatul meu, lungimea perfecta, am ales marimea 38 pentru ca voiam sa fiu sigura ca blugii mei vor fi largi. Si sunt!
    Pentru outfitul de azi am optat pentru bocancii de care am abuzat toata iarna, camasa si bretele. V-am mai spus ca iubesc bretelele? Probabil.
   Acestea fiind spuse astazi avem in program o tinuta cu aer androgin care sper sa va placa.



    Am uitat sa va spun ca pe langa faptul ca iubesc bretelele, imi place sa ma joc cu ele. Uneori ma intreb cum au rezistat  atat de mult "chinurilor" la care u fost supuse ...   



    Camasa cu aer scolaresc a devenit una dintre preferatele mele. Imi place foarte mult materialul din care este confectionata, iar modelul se preteaza unor tinute mai mult sau mai putin serioase. 


   
    V-am spus ca-mi plac inelele?


    Pregatiti-va! Va trimit cateva raze de soare. Le-am furat si acum vin catre voi cu ele!


Am purtat:
Blugi Stradivarius (din pacate modelul nu mai este pe stoc) - aici;
Camasa - aici;
Bocanci - miniprix
Inel - gift fom Alexantza;
Bretele, ochelari - no name.

    Ce parere aveti despre tinuta de azi? Va place acest model de blugi? I-ati da o sansa?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like