Primul wishlist din acest an

joi, martie 13, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Primavara, soare, stare de visare ... Cu asta ma confrunt de cateva zile.
   Chiar daca in acest an am fost cumintica si am incercat sa ma abtin de la prea multe achizitii, explozia de culoare si vremea de afara m-au facut sa visez la tinute lejere, multe rochii frumoase si, bineinteles incalataminte comoda in nuante vesele.
    Visez la o fusta maxi .. roz pudrat, cu care sa ma mandresc de fiecare data cand o sot din sifonier. Sunt fana a fustelor maxi si tare mult mi-ar placea una ca si cea de mai jos. Deja o vad imortalizata in cadre romatince pe malul marii....V-am spus ca visez, nu?

Sursa

    O fusta clos, midi, intr-o nuanta in "trend" este de asemnea pe lista mea. Cred ca acest model ar face furori, mie imi place la nebunie. 
    Sunt sigura ca toate fanele Dirty Dancing sunt de acord cu mine: ce bine ca acest trend s-a reintors!

Sursa

    Trecand la capitolul rochii, am realizat ca in garderoba mea ar fi loc si pentru modele mai vesele, mai colorate asa ca am descoperit un model care mi se pare ca se potriveste atat unei tinute de vara cu sandale usoare cat si unei tinute mai... western. Ce ziceti? Poate cureaua e vinovata.

Sursa

    V-am mai spus ca-mi plac tenisii? Daca vine, vine primavara...cred ca o pereche de tenisi roz s-ar potrivi de minune.

Sursa

    Cand vine vorba de sandale, recunosc...mi-e greu sa ma decid. Ador platformele dar port destul de rar, imi plac sandalutele fara toc simple sau, mai nou, cele cu un animal print si mereu ma gandesc ce sa aleg.

Sursa

Sursa

    Nu-mi vine sa cred cand ma gandesc ca, pe lista produselor cosmetice nu am niciun produs si pot sa declar multumita ca am tot ce imi doresc. M-am gandit ca ar fi cazul sa ingras porcul in ajun (adica pusculita) pentru ca vara bate la usa iar noi avem multe locatii de vizitat pe lista. Momentan prefer sa renunt la micile mofturi care ma imping la investitii mai mult sau mai putin chibzuite si sa pastrez cate ceva pentru purcelus. 
    Bine, si cele de mai sus pot fi numite mofturi dar mi-au atras atentia, sunt deosebite si m-am gandit sa vi le arat si voua.
    Sunt curioasa daca va plac la fel de mult ca si mie.
    Voi ce va doriti la inceput de primavara?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like