Vinerea imbulinata #28

vineri, martie 07, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va rog sa nu ma certati (prea tare)!
    Am fost mai lenesa decat permite legea si nu m-am ocupat de tutorial. Martisorul mi-a permis un weekend in care sa lenevesc asa ca astazi am imbulinat-o si la propriu si la figurat (asta in cazul in care va suparati pe mine).
    Sper sa ma iertati si promit solemn, ca data viitoare veti avea parte de cel mai frumos tutorial imbulinat!
   Pentru astazi, bulinele mele au fost ordonate intr-un mod diferit, care s-a dorit a fi un ... cerc. Pe cateva unghiute am reusit sa redau forme rotunde care tind spre perfectiune, pe inelar si degetul mic in schimb...e arta abstracta.
    Mergand pe principiul din avion nu se vede, va invit la Vinerea imbulinata!







    Ce parere aveti despre imbulinarea de azi? 
   Sunt foarte curioasa de modelele cu care ne vor surprinde Alexia si Alexantza asa a va invit sa le vizitam repejor.


Kiss Kiss Dee


P.S.: Mi-e greu sa aleg modelul pentru care sa va prezint tutorialul asa ca va rog pe voi sa-mi spuneti care manichiura a fost preferata voastra. Ma ajutati?

You Might Also Like