Vinerea imbulinata #29 (cu tutorial de aceasta data)

vineri, martie 21, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    In urma cu doua saptamani va ceream ajutorul. Doream sa stiu pentru ce manichiura v-ar placea sa vedeti un tutorial iar Macy mi-a reamintit de episodul cu numarul 16 al imbulinarii noastre.
    Noroc cu ea! Doream de ceva timp sa va prezint si un tutorial pentru manichiura half moon asa ca, astazi am impuscat doi iepuri odata. 
    Avem in program atat half moon cat si imbulinarea si sper sa va placa.
    De ce aveti nevoie?
    In primul rand, de o ambianta relaxanta. Adesea, dupa ce ma intorc de la munca, pun la treaba o tarta Yankee Candle, inspir, expir si totul devine roz.
    Alegeti doua nuante cu care sa va jucati. Eu am optat pentru nuante primavaratice: peach si galben.
    Este necesar un instrument de punctare, dar in cazul in care nu aveti puteti improviza: agrafe (cele pentru par care au margini rotunjite), ace cu gamalie, chiar si mina unui pix. 
    Pentru manichiura half moon, folosesc benzi pentru french (eu le-am achizitionat de pe Born Pretty Store - aici). Mi se pare cea mai rapida solutie. Sunt multumita de rezultat dar, prima mea incercare a fost cu leucoplast decupat si nu mi-a creat nicio problema.
   

    Dupa ce ne-am amenajat spatiul de munca putem sa incepem!
    Aplicati baza dupa care prima culoare. Am ales galben si dupa cum puteti observa nu m-am chinuit sa uniformizez nuanta pe toata suprafata unghiei.
     Asteptati cateva minute pentru ca nuanta de baza sa se usuce. 
    Dupa ce straturile sunt uscate, aplicati banda pentru french. Aveti grija doar la pozitionarea sa  in centrul unghiei fara sa acoperiti prea mult din suprafata sa (eu prefer acest tip de manichiura mai putin evident, mi se pare mai simpatica asa).
    Aplicati culoarea, asteptati cateva secunde iar apoi dezlipiti usor banda.
    Gata! O manichiura half moon rapida, curata, frumoasa!


    Acum incepe distractia. Sa o imbulinam!
    Puneti cateva picaturi de oja pe o coala de hartie si  luati instrumentul "de tortura". In cazul in care doriti buline de o dimensine mai mare (ca si in cazul meu) "scufundati-l" in totalitate in oja. Daca doriti buline mai micute, atunci incercati sa atingerti usor, doar cu varful oja pe care o folositi.
    Aplicati bulinutele. Stiti deja ca am o pasuine pentru buline ordonate asa ca, le aliniez frumos in sir indian si apoi siruri paralele. Nu va faceti probleme daca dimensiunile lor difera, in timp vezi reusi sa obtineti buline asemanatoare.


    Gata! Bulinele asteapta nerabdatoare sa fie uniformizate cu ajutorul unui strat generos de top coat.


    Aplicati top coat-ul (eu aplic intotdeauna o cantitate mai mare pentru a uniformiza denivelarile rezultate in urma imbulinarii) si bucurati-va de o manichiura imbulinata!




    Ce parere aveti? Nu-i asa ca e usor?
    Acum, sunt foarte curioasa de modelele cu care ne vor surprinde Alexia si Alexantza asa a va invit sa le vizitam repejor.
    Fac si versuri, facsi tutoriale, sunt multifunctionala!
    Ce ziceti, o imbulinati alaturi de noi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like