NOTD: Flowers? Yes, please!

luni, aprilie 07, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu m-am putut abtine si am decis ca acest inceput de saptamana sa fie dedicat unei manichiuri.
    Cu flori? Bineinteles! Nu ma pot abtine!
    De fiecare data cand ma decid sa concep o manichiura, placutele imi atrag atentia. Le privesc, selectez modele si apoiafirm hotarata: Numai pe-asta o mai fac cu floricele si-apoi incerc si altceva!
    Pentru manichiura de astazi am ales doua modele: pentru trei unghite a fost adjudecat un model de pe placuta MoYou - review si tutorial aici (arata mai mult ca si conturul unor frumoase flori) iar pentru celelalte doua am aplicat cu instrumentul de punctare patru bulinute in forma unor petale iar in centru am plasat un stras (totul a fost fixat bine, bine cu ajutorul top coat-ului Golden Rose - Gel Look).
    Sper sa va placa.






    Ce parere aveti despre manichiura de azi?
    Am uitat sa va spun ca, in cazul in care doriti sa apelati la strasuri, nu trebuie sa va faceti probleme in privinta lor. Trebuie sa le aplicati inainte ca stratul de baza sa se usuce, le fixati bine cu ajtorul top coat-ului, apoi deasupra mai aplicati un strat generos de top coat iar manichiura va rezista fara probleme (eu am gatit, am spalat vase iar unghiutele mele au ramas la fel de frumoase).

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like