Review & swatch: Golden Rose Terracotta Stardust

joi, aprilie 10, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi doresc sa va prezint un produs care m-a fermecat de la prima vedere. Este vorba despre fardul "pentru bujori in obrajori " (asa il alint eu) Golden Rose Terracotta Stardust.
    Am fost incantata in momentul in care cei la Cosmania mi-au  propus sa testez noi produse Golden Rose dar nu mi-a fost deloc usor sa aleg. Sunt atat de multe produse care iti atrag atentia, atatea nuante frumoase incat e foarte greu sa te decizi.
    Terracotta Stardust m-a atras datorita descrierii sale: Cu textura speciala fina si matasoasa, creeaza un efect perlat, luminos si strălucitor si a aspectului sau marmorat. Ma incanta ideea unui produs multifunctonal sau, in cazul nostru multicolor (nuantat). O sa detaliez in curand.
   Am ales nuanta cu numarul 102, pentru ca jocul de culori mi s-a parut perfect pentru tenul meu. Va spun cu cea mai mare convingere ca am facut cea mai buna alegere!
    In cazul in care nu ati citit pana acum articolele mele, doresc sa va spun ca ma dau in vant dupa toate cutiutele, cartonasele si apreciez intotdeauna metoda de ambalare. Ei bine, blush-ul meu a fost ambalat intr-o cutie eleganta, neagra, mata si a fost primul care mi-a atras atentia in momentul in care am desfacut coletul.
    Ambalajul propriu zis este confectionat dintr-un material plastic negru iar deasupra este transparent asa ca, de fiecare data cand ma uit in portfard il vad, imi atrage atentia si-l pun la treaba. 



    Acum sa trecem la jocul de culori. Ei bine, de la roz pal pana la visiniu putem opta pentru orice. Irizatiile bronz-aramiu ne ofera posibilitatea de a obtine si tonuri de piersiciu sau bronze. Putem folosi atat o singura nuanta dar le putem amesteca pentru a diminua sau creste intensitatea nuantei pe care dorim sa o purtam. Este incantator!




    Swatch:

    Rezistenta sa este foarte buna,  noua ore fara retusuri in cazul meu (am tenul mixt), nuantele sunt pigmentate si m-am putut juca cu cea mai mare usurinta cu ele.
    Are o cantitate gigant de 9 grame, o valabilitate de 18 luni de la deschidere si poate fi achizitionat de aici la un pret promotional de 45 lei.
    In conculzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez acest produs, imi place si presimt ca in acest sezon ne vom intelege foarte bine.

Voi ati folosit acest produs? Va tenteaza?

Kiss Kiss Dee
   

You Might Also Like