NOTD: Summer nails

luni, iunie 23, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Vara, soare, mare ...visez ...la concediu ... stiu ...
    Dar de ce sa purtam stropi de vara pe unghiute? Ne inveselesc, arata foarte bine si ies in evidenta.
    Asta mi-am spus in momentul in care mi-a venit ideea pentru manichiura pe care v-o prezint astazi. Nuante mai mult sau mai putin "turbate" si in plus, pentru acel ceva am adaugat si cate un ornament. 
   Mi-a placut foarte mult aceasta manichiura si am de gand sa o mai port in aceasta vara (chiar si daca-i frig si ploua, canicula e prezenta pe unghiutele mele).





Am folosit:
Oja Ch nails Born Pretty Store;
Oja 3Concept Eyes - nr. 005;
Oja Farmec - nr. 363;
Top coat Golden Rose Gel Look;
Ornamente Born Pretty Store.


    Ce prere aveti despre manichiura de azi?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like