NOTD: Summer Shades

vineri, iunie 06, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    In ultima perioada nu am mai fost la fel de activa in privinta unghiutelor colorate, turbate, desenate, cu modele aplicate dar ... mi-am propus sa revin in forta si in aceasta "zona".
    Stiu ca va plac manichiurile iar acum, cand vara asteapta momentul perfect in care sa-si faca aparitia m-am gandit sa va propun cat mai multe modele mai mult sau mai putin indraznete.
    Pentru astazi m-am jucat cu water decals si ornamente pentru unghii, asternute pe unghiute bicolore (lime si rosu corai). Nu ma asteptam ca rezultatul sa-mi placa atat de mult si totusi, am fost incantata.
    Sper ca si voi sa fiti de acord cu mine.






     Ce parere aveti?
    Simtiti adierea unei brize in momentul in care le priviti?
    Va gandit la o limonada ornata cu cativa strugurei rosii?
    Am reusit sa aduc un strop de vara intr-o zi de vineri?

Kiss Kiss Dee

P.S. Born Pretty Store are shipping-ul gratutit si folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii.



complex-apicol 

You Might Also Like