OOTD: Phoenix Summer

marți, iunie 24, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint preferatul momentului. Ce preferat? La ce ma refer? De ce incep cu asta?
    Stati putin, sa le luam pe rand. Este vorba despre colierul Phoenix Summer, cel mai nou membru al "familiei". L-am vazut pe site si-am inceput sa cant Te-am vazut, mi-ai placut, ce ramane de facut? ...
    Este vesel, elegant, are o forma deosebita, nuante varatice si dupa parerea mea, poate sa scoate din anominat chiar si cea mai banala tinuta.
    Pentru astazi am optat pentru un outfit simplu pentru ca toata atentia sa se indrepte asupra frumosului meu Phoenix.


    V-ati saturat de animal print? Eu nu ma pot abtine, il port mereu. Cum sa nu-mi manifest entuziasmul in momentul in care zaresc acest sacou? N-am, vreau, iau!
    Materialul este placut, am optat pentru marimea M si mi se potriveste la fix. N-am nicio obiectie la adresa sa.



    Si tu? Da, nu m-am putut abtine. Trendul pantofilor cu tinte m-a prins si pe mine. Desi initial eram ferm convinsa ca n-o sa ne intelegem, am decis sa le dau o sansa. Nu-mi pare rau. Am optat pentru varianta cuminte negru-bej, marimea 36 care mi se potriveste. Acum am pe wishlist si o pereche fara toc, asa ca sa fie tacamul complet.


   Sa revenim la Phoenix Summer...



Am purtat:
Sacou: aici;
Maieu: Stradivarius (old);
Pantaloni: Stradivarius (old);
Pantofi: aici;
Colier: aici.


    Observ ca in ultima perioada port din nou combinatii alb-negru (vremea e vinovata) dar saptamana viitoare voi veni cu ceva vesel. Stati pe-aproape!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like