Poftiti la ... Praid?

sâmbătă, iunie 21, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In urma cu doua saptamani, am profitat de zilele caniculare si-am plecat intr-o noua excursie. Stiti ca ne place sa hoinarim asa ca nu puteam rata ocazia de a mai vizita cate ceva in mini vacanta.
    De aceasta data am optat pentru Praid pentru ca bunica mea isi dorea foarte mult sa vada ce s-a mai schimbat prin zona (ea a locuit o perioada in Praid) si am dorit sa-i facem o bucurie.


     Dimineata pe racoare am plecat cu mic, cu mare si totusi, am ajuns pe-o caldura dogoritoare .... 
    Aveam in plan salina dar inainte doream sa ajungem si la Casa Fluturilor pentru ca nu  vizitasem niciodata o locatie de acest gen.
   In cazul in care ajungeti prin Praid nu aveti cum sa va pierdeti. E un singur drum principal si arareori am gasit stradute laturalnice. Drumul este presarat cu indicatoare asa ca nu aveti cum sa ratati intrarea spre salina. De ce am ajuns deja la subiectul salina? Pentru ca, pe acelasi drum ajungeti si la Casa Fluturilor. Mergeti drept inainte si o sa vedeti drumul si indicatoare. Simplu, simplu, simplu.
    In 5 minute am ajuns la prima locatie de pe lista.
    Casa Fluturilor ne astepta micuta si retrasa cu portile deschise. Pretul unui bilet este 7 lei si va puteti bucura de o experienta de neuitat (cel putin asta s-a intamplat in cazul nostru).
    Intr-o ambianta placuta cu susurul apei si ciripeli de pasarele (zebrute extrem de simpatice) fluturi din diverse sepecii iti incanta privirea. De aceasta data am simtit ca am intrat in Narnia. 
    Cred ca nu are rost sa va povestesc prea multe pentru ca sunt sigura ca pozele va vor convinge. Oricum, pentru mai multe informatii puteti sa vizitati site-ul lepkehaz.ro.



    
    Zebrute simpatice ...



    Uimiti si bucurosi ne-am indreptat rapid spre salina. Temperaturile erau cu multe grade in plus asa ca o portie de racoare a fost binevenita.
    Rabdatori, ne-am asezat la coada gigant si am achizitionat biletele de intrare - 22 lei. 
   Accesul in salina se face doar cu autobuze care circula periodic la 15 minute si abia fac fata puhoiului de oameni nerabdatori (asa s-a intamplat in cazul nostru, cu siguranta in zilele saptamanii nu o sa va confruntati cu aceasta problema).


    Pentru orice detalii referitoare la conditiile din salina puteti sa consultati si site-ul lor, salinapraid.ro.
    Ce am descoperit in subteran?
    Trebuie sa incep cu: o curatenie exemplara, putina galagie si aer puternic salinizat. 
    Am inceput sa ne plimbam, agale, pe racoare si am descoperit in prima incapere mini-parcul Aventura. Am stat si ne-am amuzat. Copii si adulti amatori de senzatii tari.


    Locuri de joaca, un muzeu, o bisericuta si o oaza de relaxare. La asta va puteti astepta in momentul in care intrati in salina.




   La iesire, am vazut un panou indicator Spre Belvedere si curiosi, am zbughit-o rapid spre Mina Iosif. Daca ajungeti cumva pe-aici, sa n-o ratati! O mina, cu aspect brut care arata incredibil.


    Era sa uit de crama ...


    Busted! InstaMania trebuie hranita!


   La coborare toata lumea se inghesuia ...

    La urcare, mai putin ...

    Eh, cam atat pe ziua de azi. De aceasta data am lasat pozele sa vorbeasca in locul meu, deoarece sunt sigura ca ele v-au convins mai mult decat as fi reusit eu.
    Ce parere aveti?
    Poftiti la ... Praid?

Kiss Kiss si un weekend de vis!
  

You Might Also Like