Vinerea imbulinata #36

vineri, iunie 27, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu-i asa ca timpul zboara? Parca ieri postam imbulinarea si va rugam sa imi dati idei pentru urmatoarele postari cu bulinute ...
      Eh, nu-i nimic pentru ca mi-am facut temele.
   Pentru imbulinarea de astazi, am primit o sugestie din partea Mihaelei care mi-a propus sa concep o manichiura "ordonata" (asa-i spun eu). Daca e vorba de ordine si disciplina raspund prezent fara sa stau pe ganduri. Am luat jucariile si am inceput procesul de creatie. A fost foarte amuzant si rezultatul mi-a placut la nebunie.
      Mi se pare ca port un grafic pe unghiute. Voua cum vi se par?





Am folosit:
Oja 3Concept Eyes - nr. 005;
Oja NYX - Dream Catcher;
Top coat Golden Rose Gel Look.


   Era cat pe ce sa uit si poza care a fost sursa mea de inspiratie. Am renuntat la stras si m-am jucat putin mai mult cu liniutele dar in mare parte mi se pare ca am respectat tema.


   Va invit sa le vizitam si pe Alexia si Alexantza. Oare ele cum au imbulinat-o de aceasta data?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like