NOTD: Tribal

joi, iulie 31, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Anul trecut eram va prezentam aici o placuta la care visam de foarte mult timp. Mi-o doream datorita modelului tribal pe care ... surpriza... nu l-am incercat pana de curand. Am pus-o bine dupa ce am folosit-o de cateva ori si acolo a ramas!
     Zilele trecute imi doream sa concep o manichiura rapida si care sa arate si bine conform vorbei si sarac si cu pretentii. Astfel am ajuns sa scotocesc prin cutiile de la locul de joaca, am redescoperit-o si am folosit-o.
    Rezultatul? Pot sa va spun ca-mi venea sa le privesc non stop, le zambeam, le alintam si ma bucur ca manichiura mea a rezistat eroic cinci zile. Stiu ca modelul nu a fost aplicat "la boloboc" dar am o scuza: vorbeam la telefon in timp ce imi faceam manichiura. Merge?
    Oricum, o voi reface in curand pentru ca indragesc acest model, e rapid de efectuat si arata intr-un mare fel.
    Daca nu v-am convins, priviti va rog!






    V-am convins? Ce parere aveti despre manichiura mea? 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like