OOTD: Summer Scent

marți, iulie 01, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Daca ar fi sa fiu un anotimp, mi-ar placea sa fiu vara! Furtunoasa si caniculara, imprevizibila si mereu pusa pe sotii. Da, cam asa sunt eu. Nu zici bine ca e cald afara ca ma razgandesc si vin cu o ploicica si matur tot.  In ultima perioada am grija sa echilibrez balanta, sa fie atat zile caniculare cat si zile racoroase ...iar aroma mea .... aroma aerului dupa ploaie, a florilor de vara, a granelor coapte, a marii in timpul unei plimbari ... n-o are nimeni. 
    Nevoia unui concediu se acutizeaza dar nu puteam sa incep luna iulie decat cu cateva cuvinte despre acest anotimp.
    Revenind la subiectul de azi, simt ca vara a venit si nu vreau sa o mai las sa plece!
    Soarele straluceste, cerul e senin iar eu ... nu puteam sa ratez o sedinta foto in natura. Mi-am spus ca daca am ratat imortalizarea unui outfit prin lanul de rapita, lanul de grau e al meu! Si asa a fost.
    Desi mi-e tema de insecte si alte vietati mi-am luat inima-n dinti si m-am aventurat. Rezultatul? Il puteti observa mai jos.





    Cu topul, palarioara si pantalonii v-ati mai intalnit si in alte postari dar am venit si cu cateva noutati. Nu credam ca o sa mai port vreodata espadrile si totusi ...le-am vazut in timp ce eram in cautarea unor tenisi albi si le-am luat fara sa stau pe ganduri. A fost dragoste la prima vedere si raman in continuare preferatele mele.





    Accesorii inflorate de Diana preferate. :)



Am purtat:
Top - Front Row Shop (old);
Pantaloni Stradivarius - Kurtmann - asemantori aici;
Espadrile - no name;
Palarie - comerciant stradal;
Colier - Appleineye;
Accesorii - random.





    M-am distrat, mi-a placut si nu-mi venea sa mai plec asa ca ... daca zariti un lan de grau, nu ezitati sa imortalizati cateva cadre. Sentimentul e de nedescris.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like