Noile vedete din sifonier

miercuri, august 13, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Cine a spus ca ziua de 13 aduce ghinion? Nu si in cazul meu. Astazi am zambit bucuroasa in momentul in care am aflat ca un colet sugubet sa indreapta spre mine.
    N-am mai facut de foarte mult timp o postare de acest gen dar entuziasmul m-a facut sa atac fara mila coletul pe care l-am primit, sa-i analizez continutul, sa-l pozez si sa vi-l prezint repejor.
    Vessos este un magazin online (asiatic) care comercializeaza imbracaminte, incaltaminte, bijuterii si accesorii la preturi atractive. M-a bucurat ideea unei colaborari cu ei asa ca mi-am ales trei articole vestimentare pe care o sa vi le prezint si in cadrul unor outfituri cat mai curand. 
    De aceasta data nu ma mai pierd in detalii si  va prezint noile vedete care cu greu isi fac loc in sifonier.



     Pentru ca niciodata nu avem suficiente ... am optat pentru o geaca de piele artificiala pe care abia astept sa o port. Marimea este universala si ma bucur ca-mi vine ca "turnata". Am avut noroc, este bine croita, detaliile sunt simpatice si are o lungime medie astfel incat poate fi purtata in toate combinatiile posibile.



     O rochie dintr-un material usor cu un croi feminin? Da, va rog. Am avut emotii in privinta lungimii dar am constatat cu fericire ca acestea coincid cu cele indicate pe site. Cred ca va fi prima cu care voi incepe seria outfiturilor.



    Iubesc dantela iar acest top mi-a atras atentia de la primul click. L-am ales datorita elegantei pe care doar negrul ne-o poate oferi si nu-mi pare rau.  Imi place, imi place, imi place!



    Cam atat pe ziua de azi. Zambesc, sunt incantata de noile vedete din sifonier si abia astept sa le scot si la cate o sedinta foto.

    Voi cunosteati acest magazin online? Ce produse v-au mai atras atentia?

Kiss Kiss Dee





You Might Also Like