OOTD: If I were a princess (part II)

marți, august 19, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


   Daca anul trecut va prezentam aici prima interpretare a unei tinute de printesa moderna la Castelul Corvinilor, anul acesta ne-am propus sa continuam traditia si sa va propun o noua tinuta.
     Cetatea difera, interpretarea-i cu totul altfel dar personajul este acelasi. 
    Cetatea Fagarasului ne-a intampinat cu bratele deschise asa ca am profitat de acest loc frumos si am incropit o sedinta foto intr-un cadru feeric. O printesa moderna va invita sa o insotiti la o plimbare.

   


    Rochia de azi mi se pare potrivita atat pentru o tinuta de zi cat si pentru seara. Are o lungime decenta iar forma sa mi se pare pur si simplu adorabila. Ma bucur ca am ales-o deoarece este usor de purtat si de asortat . Materialul nu se sifoneaza si desi este usor, vantul nu-si face de cap in preajma ei.







Detalii delicate:



Am purtat:
Rochie - aici;
Sandale - Mei;
Accesorii - random.




    Ce parere aveti despre tinuta mea? 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like