OOTD: Light

marți, august 26, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Calendaristic, vara se apropie de final. Eu sper ca tmperaturile binevoitoare sa ne mai rasfete putin.... Doar atat imi doresc. Daca n-am avut parte de o vara "ca la carte" macar toamna sa fie frumoasa, sa ne permita sa purtam in continuare haine mai subtiri. 
    Mi-ar fi greu sa ma obisnuiesc cu gandul ca trebuie sa ne echipam cu haine groase si sa dardaim din nou. E prea devreme .... 
    Sper ca dorinta mea sa se indeplineasca dar pana atunci doresc sa va prezint o tinuta perfecta pentru vremea din ultima perioada. 




    Am renuntat la rochite si am optat pentru o pereche de pantaloni usori din vascoza. Le "faceam curte" de ceva timp datorita imprimeului tribal dar de fiecare data cand plasam cate o comanda uitam si alegeam altceva. Pana la ultima vizita facuta pe Kurtmann cand i-am zarit, am vazut ca au si marimea mea (38) si i-am bagat in cos fara regrete. M-am bucurat enorm cand i-am prmit, sunt perfecti pentru sezonul cald, sunt usori si nu se sifioneaza. Puteam sa imi doresc altceva?


   I-am purtat alaturi de un tricou Pull&Bear care mi-e drag si de mult doritii tenisi albi dupa care oftam de prea mult timp ...
    Un outfit usor, confortabil si varatic.


     Am purtat:   
Pantaloni Bershka Opelt Blue - aici;
Tricou Pull&Bear;
Tenisi H&M;
Accesorii - random. 


    Cam atat pentru azi.
    Voua va plac tinutele lejere?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like