OOTD: Tarancuta, tarancuta ....

marți, august 05, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    M-am tot gandit la titlul care ar fi cel mai potrivit pentru aceasta postare si de fiecare data imi venea in minte versul:
Tarancuta, tarancuta ...cu bujori in obrajori ....
 si in concluzie , el (titlul) a fost cel adjudecat.
    Anul acesta am inceput sa acord din nou atentie iei. Desi in trecut am mai avut episoade in care am cochetat cu ideea tinutelor in care sa o port nu am reusit sa ma identific cu personajul si le-am tot abandonat. Pana aici! Pana acum!



    Mi-am amintit de ia care are o venerabila varsta (e o doamna si nu pot sa o mentionez in public) si care ma astepta cumintica acasa. Bunica mea mi-a tot spus ca mi-ar sta bine cu ea, o tot calca, mi-o prezenta si eu o refuzam si totusi, la ultima vizita acasa i-am facut placerea si am probat-o. De-atunci e a mea si o port in toate combinatiile posibile.


    Astazi am ales sa v-o prezint alaturi de o pereche de blugi si cizmele care nu sunt in premiera pe blog,  intr-un cadru care mie-mi place foarte mult. Nu am dorit sa apelez la mai multe accesorii pentru a nu-i eclipsa frumusetea.




    Voi purtati ii?
    Eu va propun sa le scoateti de la naftalina si sa le oferiti un loc  in dulapioarele voastre. Il merita!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like