Preferatele lunii iulie

vineri, august 01, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Si a mai trecut o luna de vara... care n-a prea mirosit a vara si m-a cam dezamagit (la vremea capricioasa ma refer ...). Daca vremea e mohorata in timpul saptamanii nu obiectez dar daca ploua in weekend-uri sunt trista, recunosc.
   Ne facem planuri, scheme, trasee si cand ne trezim ploua.. minunat! Of, sper ca luna august sa fie mai binevoitoare cu noi, hoinarii de weekend.
     Trecand peste aceasta introducere putin cam trista, doresc sa va spun ca din punct de vedere al descoperirilor luna iulie a fost mai mult decat favorabila. Nu m-a dezamagit nimic, toate noutatile m-au impresionat.


    Daca nu ati incercat pana acum vreun sortiment Dove Purley Pampering va recomand sa-l incercat pe cel  nutritiv cu un de shea si vanilie. Pe langa faptul ca miroase incredibil, are  consistenta cremoasa si este foarte hidratant. Un vis!
    Cu masca de fata Glorious Mud am o relatie hate-love-hate deoarece ma ustura putin fata (daca aveti tenul sensibil n-o incercati sub nicio forma!) , are un iz prea puternic pentru gusturile mele si totusi ... tenul meu arata foarte bine dupa ce o folosesc. Deena i-a dat mai multe sanse si nu s-au inteles prea bine dar eu... am testat-o alaturi de mamicile mele si ne-a placut. 
    Crema hidratanta antirid si lotiunea tonica Pell Amar Aminopower au beneficiat de un review aici (din pacate crema nu apare in poza deoarece am uitat sa o iau de pe etajera din baie ...). Imi plac foarte mult si sunt foarte bucuroasa ca am descoperit un nou brand 100% romanesc, care produce niste dermatocosmetice excelente.
    Din seria descoperirilor recente a prezint sapunul lichid Laligne cu lapte si miere. L-am vazut in Auchan la un pret de aproximativ 5 lei si l-am luat deoarece consistenta sa mi-a atras atentia. Doresc sa va spun ca este cel mai bun sapun lichid pe care l-am folosit pana acum. E cremos, consistent, hidratant si miroase excelent. O sa-l recumpar la nesfarsit, pe cuvant!
    Despre mica mea comoara - crema hidratanta pentru maini - v-am povestit aici. Imi place, sunt multumita de ea si daca va tenteaza puteti sa o castigati paricipand la acest giveaway.
    Clear Oil Scalp Control -  un sampon ieftin si bun (Luna aceasta il puteti achizitiona din DM la un pret de 14 lei pentru 400 ml. Multumesc pentru pont Miha Ella)! Momentan ne intelegem foarte bine. Trei zile am liniste (in a treia zi aplic si sampon uscat, recunosc), o adevarat performanta. Sunt multumita de el si o sa-l recumpar.


    La capitolul machiaj schema a fost foarte simpla: un machiaj natural, am abuzat din nou de paleta Sleek Storm Eyeshadow Palette (review & swatch aici) si o usoara conturare/iluminare cu ajutorul pudrei Golden Rose Mineral Terracotta Powder (review & swatch aici).
     O mai tineti minte pe Diana care spunea ca nu-i plac gloss-urile? Care Diana? Cand? Unde? Cum?
     Da, da nu mai recunosc nimic! 
    Golden Rose Luxury Rich Color Lipgloss 08 a fost primul care m-a cucerit! Vi l-am prezentat aici si de atunci il tot folosesc. O nuanta intensa, un fucsia perfect pentru vara. Nota 10!
    Deena mi-a tooot laudat Apocalips-urile si daca a vazut ca nu a reusit sa ma convinga sa-mi achizitionez macar unul ghiciti ce a facut? Mi-a cumparat nuanta Celestial de ziua mea. Acum, va spun sincer ca-s dementiale! Celestialul e mereu in geanta mea (stiti ca nu port portfardul cu mine) si mi-a devenit cel mai bun prieten. Nu e lipicios, are o nuanta placuta si rezista ore-n sir.


   Carti, carti si iar carti.
    De Gargui am tot auzit, stiam ca e o carte buna si am asteptat momentul in care sa prind o reducere pentru a o achizitiona. Momentul a venit, pe elefant era doar 17 lei (reducere 50%) si am inhatat-o rapid. La inceput mi s-a parut o carte cam dura iar exprimarea destul de vulgara (nici eu nu sunt usa de biserica dar prefer ca in cartile pe care le citesc exprimarea sa fie mai cosmetizata). Pe parcursul celor 500 de pagini am descoperit un personaj sensibil care a reusit sa treaca cu bine peste un moment marcant al vietii sale (un accident de masina soldat cu arsuri majore si nu numai) cu ajutorul unei personaj feminin excentric si efervescent. Mi-ar fi placut ca finalul sa fie altul dar per total sunt multumita de aceasta lectura, e genul de carte pe care nu poti sa o lasi din mana, esti alaturi de personaje si pe care o savurezi sperand sa nu o termini prea repede.
    Jurnalul unei iubiri ... va spun sincer ca m-a cam dezamagit. Cred ca daca nu as fi vazut filmul as fi abandonat-o. Primele 100 de pagini au fost citite cu pufaieli si ochi dati peste cap, mi s-a parut ca Nicholas Sparks incearca sa duca romantismul la un nivel mult prea inalt. In schmb ultimele pagini m-au facut sa-mi schimb parerea si la sfarsit am plans bine de tot. Nu stiu daca sa v-o recomand sau nu, daca va considerati niste romantice incurabile Go for it! dar mie mi-a placut mult mai mult filmul.

    Cam atat pe luna iulie. Chiar daca mi-am spus ca nu o sa ma "intind" am reusit sa compun o noua postare kilometrica. Sper ca nu v-am plictisit.
     Voi ce ati mai descoperit?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like