10 pentru inspiratie ... #6

luni, octombrie 06, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Unul dintre aspectele pe care le iubesc cand vine vorba despre toamna este faptul ca joaca este pemisa in orice combinatie!
    Fie ca ne jucam printre frunzele colorate, fie ca ne jucam cu combinatiile pe care le aplicam in materie de makeup si mai ales cand vine vorba de vestimentatie. Putem sa purtam sandale si pulovere, tricouri si ghete fara sa avem impresia ca am exagerat cu ceva. Imi place, imi place, imi place!


    Pentru postarea de astazi am ales zece tinute care mi-au atras atentia zilele trecute si pe care le-as purta fara sa stau pe ganduri. Sper ca o sa va inspire si pe voi.

Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa

    Atat pe ziua de azi! Ce parere aveti despre tinutele pe care vi le-am prezentat?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like