InstaMania #16

luni, octombrie 13, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi sunt binedispusa, uit de oboseala pe care am acumulat-o in ultima perioada si zambesc.  Vremea e prea frumoasa pentru a fi posomarata asa ca aleg sa ma simt excelent.
     Am ajuns la episodul cu numarul 16 al InstaManiei si eu inca incerc sa ma obisnuiesc cu postari zilnice, dese, simpatice. Uneori imi iese, alteori mai putin .... Eh, fac si eu ce pot si sper sa va placa ceea ce vedeti. 
    Gata! Sa incepem!


    V-am mai spus ca am descoperit cel mai bun produs pentru ingrijirea, hranirea, rasfatul buzelor? Stiu ca v-am mai spus....si cred ca o sa-l mai laud pentru ca Lip Butter-ul Nivea m-a cucerit fara drept de apel!


   In primul weekend al acestui episod am mers acasa si am fost foarte rafatata. Tortul cu mere a fost unul dintre deliciile care ma astepta ... Mi-era tare dor de aroma sa. Era unul dintre deserturile pe care le preferam in copilarie (balt cat mai gros si un strat aromat de mere).


    Proiectul Made with love continua! Am cautat modele, am ales nuante frumoase si le-am dat de lucru atat mamei cat si bunicii mele. Abia astept sa vad ce va iesi!


    Fericirea incepe azi isi face loc pe rafturile neincapatoare  bibliotecii. Sunt foarte curioasa de actiunea sa si in curand o voi devora. Momentan am atacat altceva. 


    In weekendul care tocmai s-a incheiat am hoinarit. Trebuia sa profitam de aceasta vreme frumoasa, de peisajele de toamna.


    Cred ca oboseala incepe sa isi faca simtita prezenta deoarece de aceasta data m-am lasat pagubasa (Realizasem ca nu avem cum sa terminam la timp traseul asa ca am ramas la soare, relaxandu-ma si ascultand susurul unei cascade. De vis!).


    Nu e Narnia! E o parte din traseu! Lumina calda, copaci inalti si muschi pe toata suprafata pamantului... 


    Pana in aceasta toamna m-am ferit de strugurii negri. De ce? Ma tot intreb si eu ... Acum as manca neincetat aceste delicii sanatoase.


    Ieri ni s-a facut pofta de poze frumoase asa ca am dat o fuga pana in Paltinis. Lumina excelenta, apusul de poveste...Suntem multumiti de rezultat!


    Si Follow me-urile aferente ( idee preluata de la muradosmann).
    Muntii Fagaras


    Paltinis



    Cam atat pe ziua de azi! Sper ca v-a placut si acest episod si va astept si pe Instagram, eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like