NOTD: Moon Walking

vineri, octombrie 24, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va era dor de o manichiura cu o oja texturata?
    Astazi va voi prezenta o bijuterie pe care am primit-o de la Alexantza si anume: Moon Walking - una dintre cele mai frumoase nuante pe care le-am purtat pana acum si prima mea oja din gama Space Dust - Rimmel. 
    Va spun sincer ca nu stiu din ce motiv nu le-am incercat pana acum dar, impresionata fiind de calitatea acestei mici sticlute incarcata cu praf de stele va spun doar atat: "Cutia Pandorei" a fost deschisa!
    Imi place foarte mult nu doar datorita nuantei sale care este deosebita ci si datorita faptului ca rezista pe unghii intre 5 si 7 zile. Sa-i mai cer ceva? 
    Prezentarile fiind facute, va las sa o admirati si sa-mi spuneti daca sunteti de acord cu mine. 







Ce parere aveti? Nu-i asa ca e frumoasa?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like