NOTD: O is for Orange

miercuri, octombrie 08, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Ce farmec ar mai avea luna octombrie daca nu am purta si putin portocaliu pe unghiute? Nici nu-mi pot imagina ….
    Tocmai din acest motiv astazi va propun o manichiura care sa contina nuanta vedeta a acestei luni, peste care am incercat sa aplic cu ajutorul pensulelor un mic model "waterfall". Nu sunt foarte mandra de rezultat (se pare ca nu mai excelez la capitolul rabdare) dar va spun cu mana pe inima ca in realitate arata mai frumos, in ciuda imperfectiunii sale.
    M-am jucat cu nuante de rosu, violet si argintiu iar rezultatul il puteti observa mai jos.







    Accept criticile cu “rusinica” de rigoare dar m-am gandit ca ar putea sa va inspire modelul de astazi. Ce parere aveti despre manichiura mea? Ati purta un model asemanator?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like