Preferatele lunii octombrie

joi, octombrie 30, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pic-pac-puf a trecut inca o luna! Se apropie Craciunul, am inceput sa ma gandesc din ce in ce mai des la o cana cu vin fiert cu mere si scortisoara (ar trebui sa si actionez) la haine groase si pufoase, la cadouri, liste, etc...etc... Bine, pana la Craciun, vanez ofertele speciale de Black Friday dar pana una alta va prezint preferatele lunii, ca doar despre asta e vorba in propozitie, nu?
    Octombrie a fost o luna in care am fost foarte cumintica si sunt foarte mandra de mine. In cea mai mare parte a timpului reusesc sa spun NU tentatiilor si asta e un lucru foarte important. 
    Sa incepem!


    Din clipa in care ai incercat primul Batiste nu o sa-ti doresti sa mai incerci altceva! Sau asa s-a intamplat in cazul meu.
    Batonul corector purificator cu Tea Tree de la Oriflame este produsul cu care am o relatie de durata. Il folosesc de cand a aparut (in urma cu muuulti ani) si sunt foarte multumita de el. De fapt, fara el ma simt ca si cum as fi pedepsita, ca si cand mi-ar fi luat cineva ceva - luna trecuta am uitat sa-mi refac stocul si nu mi-a fost deloc usor. Pret bun, efect de milioane! Sa mai spun ceva?
    Apa de parfum Euphoria mi-e draga de mai multi ani si povestea noastra continua si in prezent. V-am prezentat-o aici.


    Neutrogena Visibly Clear Oil-free Moisturiser - descoperirea lunii! Ieftina, buna, eficienta! V-am prezenat-o aici si nu mi-am schimbat parerea vis-a-vis de proprietatile sale.
    La capitolul machiaj am abuzat de paleta Sleek Storm (review aici) iar Apocalipsul - Celestial de la Rimmel si rujurile rosii (Oriflame) mi-au colorat buzele.


    Unghiutele au rasfatate si ingrijite de Trind - review aici.
    In octombrie am abuzat de oje texturate si acum simt ca vreau din ce in ce mai multe (Abtine-te Diana!). Cinna - man of my dreams a fost vedeta acestei postari iar Moon Walking v-a cucerit in cadrul acestei postari.



    La capitolul carti ma pot lauda cu doua descoperiri:
    Pazitoarea tainei - sau Kate Morton loveste din nou! Va spun sincer ca este cea mai buna carte pe care am citit-o in ultima perioada! Daca doriti sa cititi o carte plina intriga, mister si rasturnari de situatie aceasta este solutia! Desi la inceput m-am cam intristat deoarece Kate Morton are un stil aparte de a incepe un roman, nu ma asteptam la asta! Este atat de creativa! Sa va impartasesc putin? Ei bine, in Pazitoarea tainei autoarea ne povesteste cate putin din vietile celor doua personaje principale Vivien si Dorothy. Actiunea se desfasoara in paralel atat in 2011 - in care Laurel fiica lui Dorothy doreste sa afle cat mai multe despre viata misterioasa pe care a trait-o mama sa inainte de casatoria cu tatal sau cat si in 1941 in care autoarea ne introduce intr-o epoca efervescenta plina de intriga.
Va spun sincer ca eu nu sunt fana a spoilerelor asa ca n-o sa va impartasesc mai mult. Va spun doar ca, daca sunteti fane Kate Morton, trebuie sa o cititi! Dupa parerea mea este cea mai buna carte a ei!
    Datorita cartii Unde esti? am intrat in minunata lume creata de Marc Levy. Imi place foarte mult stilul sau si abia astept sa adaug si alte titluri pe rafturile bibliotecii mele. Despre Unde esti? v-am povestit cate ceva in cadrul acestei postari.

    Gata si cu octombrie! Sa vedem ce ne rezerva noiembrie!
    Voi ce descoperiri ati facut in aceasta luna?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like