Recenzie: Unde esti? - Marc Levy

marți, octombrie 07, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint o noua carte care m-a cucerit datorita povestii pe care autorul a reusit sa o redea in cel mai captivant mod.
    Ati observat ca de acesta data am inceput cu concluziile? N-am mai avut rabdare si a trebuit sa elucidez misterul de la inceput.
    Marc Levy este un autor pe care nu-l cunosteam dar Deena (prietenul care la nevoia de lectura se cunoaste) mi-a spus ca i-a soptit o pasarica despre scriitura sa care este asemanatoare cu a lui Guillaume Musso. Pai daca spui asta cum sa nu-mi stranesti curiozitatea?
    Am intrat rapid in libraria online pe care o vizitez cel mai des si am inceput cautarile. Peste zece titluri ale acestui autor? Si eu n-am aflat decat acum de existenta sa? Rsinica, rusinica!
     Am inceput sa rasfoiesc cu atentie paginile cu scurte descrieri ale actiunii fiecarei carti si cu greu am ales Unde esti?.


    Am inceput sa o lecturez la scurt timp dupa ce a ajuns in posesia mea si cu fiecare pagina pe care o parcurgeam imi placea din ce in ce mai mult.
    Desi la inceput ma gandeam ca voi avea parte de o carte cu o actiune siropoasa (Totul incepe in barul unui aeroport in care personajele principale, buni prieteni si indragostiti in taina, isi iau ramas bun. Ea se alatura Peace Corps si pleaca in Honduras iar el ramane in New York perfectionandu-se in arta desenului si construindu-si o cariera de succes)  am constatat ca Marc Levy a construit povestea intr-un mod diferit.
    Prima parte a acestei carti este alcatuita  din corespondenta dintre cele doua personaje principale, Susan si Philip, m-a dus cu gandul la Suflete pereche scrisa intr-o maniera asemanatoare de Cecelia Ahern. Totul se desfasoara destul de previzibil pana cand in povestea noastra apare al doilea personaj principal feminin Mary, care initial poate fi perceput ca un intrus si care de fapt dezvolta actiunea facandu-te sa-i admiri dragostea nemarginita si ... o noua scrisoare adusa de un alt mesager.
    Actiunea este construita usor, facandu-te sa iti doresti sa o parcurgi cat mai repde pentru a ajunge la deznodamant iar in ultimele pagini Marc Levy iti arata ca stie cum sa te tina in suspans. Am parcurs ultimele 20 de pagini cu rasuflarea taiata ignorand tot ce se intampla in jurul meu iar la sfarsit am exclamat: Mai vreau o carte scrisa de el!
     As putea sa spun ca stilul sau este o combinatie fericita intre Cecelia Ahern (care stie sa romanteze orice situatie) si Guillaume Muss (care te tine "in priza" de la primul paragraf).
    Sper ca am reusit sa va atrag atentia asupra acestui autor iar daca va ganditi ca ati avea nevoie de o prietena care sa va fie alaturi intr-o seara de toamna, va recomand Unde esti? .

Kiss Kiss Dee
     

You Might Also Like