10 pentru inspiratie ... #8

luni, noiembrie 03, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Chiar daca toamna isi arata si partea mai rece si dusmanoasa eu sunt inca in faza de negare. Nu vreau sa ma gandesc ca in curand o sa vina iarna cu gerul ei cel fioros. Nu vreau sa caut geci de eschimos si cizme imblanite! Mai astept putin, mai sper la zile cu vreme blanda si prietenoasa.
    Sunt cam optimista, nu-i asa? 
    Eh, asa sunt eu (mai ales cand vine vorba de venirea iernii) ...
    Pentru astazi am ales zece tinute in ton cu acest anotimp si mai ales in ton cu temperaturile la care inca mai visez.


    Sper ca, cu ajutorul postarii de azi sa conving si soarele sa ne mai viziteze. Vad ca in weekend-uri se ascunde frumusel sub plapumioara groasa de nori si ne cam necajeste. Soare sper sa te conving!
    Pulovere pufoase, jachete aspectuoase si nelipsitele palarii se numara printre alegerile mele.
    Sa incepem!

Sursa

Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
    Cam atat pe ziua de azi. Sper ca tinutele pe care le-am ales sa va placa si sa va inspire!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like