Black Friday - ghid de supravietuire

sâmbătă, noiembrie 08, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Se apropie acea perioada a anului pentru care ne pregatim de multa vreme...Se apropie Black Friday asa ca m-am gandit sa va prezint si voua planul meu de atac!


    Bine, la noi in minunata Romanica comerciantii profita din plin si am observat ca daca anul trecut au "serbat-o" consecutiv in 2 saptamani, anul acesta s-au gandit sa se foloseasca de fiecare zi de vineri a lunii noiembrie (am vazut deja oferte pentru ziua de ieri si nu pot sa spun ca m-am bucurat). Propun ca anul viitor sa sarbatorim si Halloween-ul (ca si pe el l-am imprumutat) in ficare zi a lunii octombrie. Ar fi o luna de groaza, atat la propriu cat si la figurat si am fi si cei mai smecheri!
    Acum, dupa ce mi-am spus oful o sa trec si la subiectul zilei. Eu ma pregatesc pentru autenticul Black Friday si sper ca magazinele sa fie pregatite in ziua respectiva. In anii care au trecut au fost o gramada de magazine online care si-au dat obstescul sfarsit dupa cateva minute de la inceperea evenimentului. Sperand la mai bine, sa incepem.

Sursa

    Cum pot sa supravietuiesc daca sunt atat de multe oferte?
    In primul rand incepem sa facem economii. Stiu, e tardiv...eu am inceput de cava vreme si pot sa afirm ca ma simt pregatita!
    In al doilea rand, stabiliti o suma in care sa va incadrati si nu va abateti sub nicio forma de la ea! Veti fi bombardate de oferte din toate partile dar stiti ce a patit Alba ca zapada cand s-a lasat momita de frumusetea unui mar? Ei bine, asta se va intampla si cu protofelele voastre!
    In al treilea rand, imi pregatesc o lista. Stiu...si mie imi e greu sa prioritizez si sa ma apuc de treaba dar acest aspect este cel mai important. Ne pregatim o cafea, stam linistite si incepem sa intocmim lista. Dupa ce e gata, luam o pauza si apoi ne intoarcem sa o analizam. Ne intrebam pentru fiecare produs in parte daca este ceea ce avem cu neaparat nevoie si incepem sa taiem de pe lista produsele la care stam, analizam, ne gandim mai mult.
   De exepmlu in cazul meu:
- Perie pentru coafat - neaparat;
- Trusa Sleek - hmmm ... Doar una? As dori mai multe! Unde sa le mai depozitez? Femeie! Ai nevoie de ea? Dupa ce mai termini din stocuri! Deci NU!
- Creion Nyx Jumbo Milk - Da, mi-l doresc de cativa ani! Da, pot sa traiesc fara el...Ne mai gandim....
- Set cutite ceramice - daca mi-am facut pofta cu blenderul, ele sunt urmatoarele pe lista. Da, vreau! Neaparat.
- Carti...Carti ... - Alegi maxim 3 titluri, bine?
- Haine - cum sa gandesc obiectiv? E greu...aia am, aia am, aia ...Bluze, da am nevoie de bluze!

    Acum, cu lista intocmita incepem sa verificam preturile - nu dorim ca in ziua X sa fim pacalite cu oferte imbatabile si inexistente. Eu am inceput sa caut iar magazinele pe care le voi vana sunt: emag, remington, miniprix, makeup shop, libris, elefant, kurtmann si lista ramane in continuare deschisa.
    Exista si site-uri ca price.ro in care aveti posibilitatea sa comparati preturile actuale. Datorita acestor site-uri putem sa ne pregatim si planul de atac. Oricum, in ziua respectiva trebuie sa le luam la "purecat" deoarece fiecare magazin are strategia sa.
    Dupa ce v-ati facut o idee vis-a-vis de magazinele pe care le veti urmari va recomand sa verificati daca puteti plasa o comanda fara sa aveti un cont. Daca nu...ar cam trebui sa-l creati. Nu dureaza mult si va va usura "munca".
    Si a venit ziua X...Ce facem? Eu, de obicei incerc sa ma trezesc cat mai devreme. Nu astept ofertele de la ora 00:00 deoarece in acel moment toate magazinele sunt asaltate si exista o mare posibilitate ca noi sa atipim apasand butonul F5 asteptand ca acestea sa fie resuscitate (exista si riscul ca la ora 6:00 stocurile sa fie epuizate dar eu mi-l asum). Imi pregatesc o cafea "care sa trezeasca si mortii", ma asez in fata calculatorului si dau o raita prin toate magazinele vizate. Aleg produsele, le adaug in cos si...apas trimite! Rasuflu usurata si astept cu nerbdare coletele.
    Cam atat! Pentru mine regulile care stau la baza unei zile de cumpatari inteligente sunt: vaneaza si nu te abate de la lista!
    Sper ca sfaturile mele sa va ajute si va doresc sa reusiti sa faceti cele mai inspirate achizitii!  Daca aveti cumva si alte ponturi, le astept cu drag.

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like