InstaMania #18

marți, noiembrie 11, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Trec zilele...trec...stiu ca v-ati saturat de aceasta introducere dar pe cuvant ca nu-mi vine sa incep cu altceva. 
    Postarea de azi a fost putin decalata, ieri nu am avut "cuvintele la mine" da astazi m-am trezit cu gandul la InstaMania si m-am apucat de scris. 
    Fara alte introduceri suplimentare, un  nou episod incepe chiar acum!


    Lume, lume am inceput sa alergam cel putin o data pe saptamana! Ma bucur enorm deoarece mi-era teama ca pana vara viitoare ne vom pierde conditia fizica iar muntii vor fi mai greu de cucerit dar acum m-am linistit. Imi place sa alerg seara pe racoare, imi limpezeste gandurile si ma relaxeaza (pe traseu avem si o portiune cu intuneric bezna iar senzatia este inedita - asta in cazul in care nu ati vizionat prea multe filme horror si va asteptati ca din padure sa apara vreo aratare). Nu stiu inainte cum reuseam sa ne organizam si sa alergam si de trei ori pe saptamana...cred trebuie sa apelez la o sedinta de hipnoza...



    Lumanarea Glade Cosy Moments a fost una dintre descoperirile din aceasta perioada. Nu pot sa spun ca m-a dat pe spate, are o aroma placuta dar ma asteptam ca aceasta sa fie putin mai dulceaga dar are un iz mai placut decat aromele pe care le gasim in hypermarketuri. Ma intreb... De ce nu aduc toate sortimentele?


    In primul weekend al acestui episod am inceput cu un mare avant Coco Chanel. Cartea este mortala! Dar nu in sensul bun al cuvantului ci in sensul ca mori de plictiseala in timpul lecturii. O pagina interesata, 10 pagini de umplutura. Si tot asa.... Acum sunt curioasa daca Deena va fi de acord cu mine si cu Cristina (ea m-a prevenit asa ca aveam dubii de la inceput...).


    Dupa ce am inchiat socotelile cu Chanela, am revenit la Kate Morton si am rasuflat usurata. Aceasta autoare nu are nicio carte care sa te plictiseasca. E extraordinara! Orele indepartate ma relaxeaza in acest moment.


    Sambata dis de dimineata am taiat-o! Stiam ca vremea o sa fie frumoasa asa ca ne-am pregatit strategia si dusi am fost.


   Cetatea Rupea a fost prima destinatie despre care va voi povesti in curand.


    Si un mic Follow me ( idee preluata de la muradosmann).


    Apoi, am plecat in pas voios spre frumoasa Sighisoara. Despre prima intalnire cu orasul de basm v-am povestit aici.


   Duminica am profitat de vremea frumoasa si ne-am plimbat prin parc acompaniati de aparatul de fotografiat si alte accesorii ...


    Am facut o multime de fotografii si sunt foarte curioasa daca ati dori sa vedeti si un outfit care nu este deosebit dar care este pus in valoare de peisajele de toamna. Astept raspunsul vostru!


    Cam atat pe ziua de azi. Doresc sa va spun ca sunt foarte bucuroasa. In curand vom fi 300 si pe Instagram, lucru care ma face sa zambesc si sa va multumesc!

Kiss Kiss si ne www si pe Insta! Eu sunt bydeemakeup.
     

You Might Also Like