InstaMania #19

luni, noiembrie 17, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Inca nu e ora 7 dar asta nu ma impiedica sa zambesc si sa incep sa imi astern gandurile care sunt foarte greu de prins. Zboara, zboara si nu se lasa prea usor convinse... Incep un nou episod din InstaMania deoarece stiu ca va place iar pentru postarea inspirationala nu am avut dispozitia necesara din cauza saptamanii agitate pe care sunt sigura ca ati simtit-o si voi...


    Zambesc din acelasi motiv din care o fac si alti romani sau...din acelasi motiv din care altii stau abatuti.
    Pentru prima oara in existenta mea, cineva a reusit sa ma convinga sa ies din casa in ziua alegerilor. Pana in urma cu cateva luni cand auzeam politica imi puneam pe urechi casti imaginare si incepeam sa intonez ceva. Detestam politica, eram convinsa ca n-am scapare.
     Si totusi... intr-o zi am aflat ca un primar mai diferit decat ceilalti candideaza in ciuda faptului ca nu e ortodox, n-are copii dar e roman, manca-l-ar mama!
    Desi la inceput nu credeam ca va avea o sansa, mi-a placut cum (n-)a raspuns haituielilor (ca altfel n-as putea sa le spun) si am decis sa merg la vot, sa contribui si eu cu ceva la asta. Si acum zambesc. Sunt mandra de mine!
    De ce v-am spus asta? Din egoism, recunosc. Doresc ca peste 4 ani cand o sa zaresc aceasta postare sa vad ca si EU am contribuit la ceea ce se intampla fie ca va fi mai bine, fie ca va fi mai rau. Eu sunt convinsa ca va fi mai bine!
     As putea sa dezbat mai mult subiectul dar sunt sigura ca v-as plictisi (asta in cazul in care nu am facut-o deja) asa ca incepem episodul cu numarul 19 al InstaManiei.
    Am inceput saptamana cu o portie bunicica de alergare.


    Rasfaturi de toate felurile ma asteapta intr-o zi de marti. Mi-e ciuda ca nu am mai mult timp la dispozitie pentru a parcurge Orele indepartate dar ...pauzele lungi si dese, cheia marilor succese!


    Asa incep diminetile mele! Ingredientele difera de la caz la caz dar smoothie-ul nu lipseste niciodata.


    Kind of Ira mi-a recomandat Prima zi/Prima noapte asa ca, am decis sa incep cu Prima zi. Abia astept sa o citesc!


     Diminetile weekend-urilor incep cu rasfat! Marius e vinovatul iar nu pot sa rezist in fata unor asemenea delicii!


    Mi-am propus sa profit de fiecare clipa a acestui anotimp minunat. Eu cu rolele, el cu bicicleta, ruta Sibiu-Rasinari pe noua pista. Miscare si febra musculara, garantat 100%!
    

    
    Toamna in Sibiu...


    Duminica incepe cu o alergare sanatoasa! 
    Dar prima data ...#yeslavot!



    Ce-a mai ramas din weekend? Ingrediente pentru o duminica pufoasa: un smoothie delicios cu banane si capsuni si botoseii caldurosi care ma acompaniaza cand stau cumintica acasa.


    Cam atat pe ziua de azi. Voi ce ati mai facut?
  Pentru mai multe poze, ne vedem pe Instagram, eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!


You Might Also Like