NOTD: Shades of red

vineri, noiembrie 21, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Si a venit ziua aceea (ca de obicei la noi a venit mai repede, dar ce sa-i facem asa suntem noi nerabdatori ...Trebuia s-o spun din nou!) .... ziua dedicata cumparaturilor.
    Cu lista definitivata si cu nerabdare-n buricele degetelor tastez rapid si vanez ofertele. Care oferte? Pai, nu prea am ce sa vanez. Din pacate in acest an sunt dezamagita si promit ca n-o sa-mi mai fac planuri pentru aceasta zi minunata!
    Intre timp, daca tot vad rosu-n fata ochilor, m-am gandit sa va prezint si o manichiura simpatica ale carei nuante s-au lasat cu greu surprinse. La lumina artificiala, cu si fara blitz m-am chinuit si pana nu am prins cateva raze de soare nu am putut sa definitivez aceasta postare.
    In ultimele poze o puteti observa in deplina-i frumusete! O combinatie care atrage priviri, un rosu pasional More by Demy - Holly Red - Oriflame, presarat cu putin romantism de la Flormar Supershine Miracle Colors - U23.






    Ce parere aveti despre combinatia mea? Sper ca v-a placut!

    Iar acum ... 

Kiss Kiss si spor la cumparaturi! Sper sa aveti mai mult noroc decat subsemnata!

You Might Also Like