OOTD: Reindeers in november

marți, noiembrie 04, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Fie toate cum ar fi dar pentru mine luna noiembrie reprezinta startul pentru imprimeuri de iarna. Si cum de doi ani renii mi se par cei mai simpatici...ii port cu drag si spor cat de des pot.
    O tinuta confortabila, o locatie in care fotografiile nu au cum sa nu-ti iasa decat reusite si ... renumita golden hour. Anul acesta am alergat dupa acest moment al zilei si nu am reusit sa-l prindem pana la postarea de azi. Sper ca o sa fie pe placul vostru!


    Pentru outfitul de azi am optat pentru cel mai simpatic hanorac din sifonier, primit cadou anul trecut de la Mos Alexantza care de Craciun m-a surprins in cel mai placut mod. Frumos, pufos (pe interior) si foarte calduros mi se pare perfect pentru aceasta perioada.




    L-am purtat alaturi de nelipsitul meu tricou de pe Fron Row Shop care mi se pare perfect pentru tinutele in care ma indrept spre colanti (ca atare l-ati vazut de nenumarate ori aici, pe blog). 


    Cizmele - botosei achizitionate la inceputul verii pe principiul aceluiasi om gospodar, sunt perfecte pentru o zi mai racoroasa, sunt imblanite si foarte comode.



Am purtat:
Hanorac - gift;
Tricou - Front Row Shop
Colanti - Chicnova;
Cizme - aici;
Accesorii - random.


     Ce parere aveti despre imprimeurile de iarna? Dar despre reni? Va plac cei care m-au insotit in postarea de azi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like