OOTD: Tuck it in

luni, noiembrie 10, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    V-am spus eu ca nu e cazul sa scoatem (inca) hainele de iarna din sifonier? Stiam eu ca toamna n-o sa ne dezamageasca! Eu ma bucur enorm pentru ca reusesc sa profit de frumusetea sa si tare mult mi-ar placea ca temperaturile sa ne mai rasfete la fel ca in acest weekend inca vreo...doua saptamani. Nu cred ca cer prea mult...
     Pentru postarea de astazi am incercat sa abordez si eu stilul tucked in hair foarte popular inca din primavara. Ce inseamna tucked in hair? Iei un bucata podoaba capilara si o strecori intr-o helanca, pulover sau haina si voila ai reusit sa fii in tendinte.
    Eu m-am gandit ca ar arata bine combinat cu tinuta de azi, mi s-a parut ca i-ar da un aer mai frantuzesc asa...Oui?
     Rezultatul? Hmm ... Nu pot sa spun ca m-a dat pe spate pentru ca mi-am dorit sa obtin un efect de bob lung si pana la urma am obtinut un bob haotic cu fire razlete (plus ca nu ma prea intelegeam cu parul lipit de piele si aveam tendinta sa-l scot rapid afara). Probabil ca as obtine mai multe succese daca as incerca sa-l impac cu un pulover. Poate data viitoare...


    Consider ca in garderoba fiecareia dintre noi ar trebui sa se afle un trench. Eu il am de vreo sase ani si apelez la el toamna si primavara in special cand port rochii sau fuste.



    Rochia Bershka ma astepta singurica pe Kurtmann si nu am putut sa o refuz. Este comoda, confectionata dintr-un material deosebit de  placut si putin cam scurta pentru baba din mine. Rochiile scurte mi se par perfecte pentru iarna deoarece pot fi purtate cu dresuri groase, colorate fara sa ne facem probleme la capitolul zone expuse. Daca va plac rochiile sunt sigura ca pe Kurtmann veti gasi modelul care sa vi se potriveasca la un pret extrem de accesibil.




    O pereche de stilletos a intregit tinuta iar eu m-am declarat multumita.


     Cam atat pe ziua de azi.
    Ce parere aveti despre trendul tucked in? L-ati "abordat" pana acum?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!



You Might Also Like