Planuri de weekend

sâmbătă, noiembrie 15, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    M-am trezit de dimineata si cu pofta de viata! E weekend, cred ca toata lumea zambeste (Cu exceptia celor care trebuie sa mearga si astazi la munca si care de fiecare data cand vad postari de acest gen ... mormaie. Si eu faceam la fel, nu ii acuz.)!
    Acum, imi beau cafeaua si imi pregatesc planul de atac pe care m-am gandit sa vi-l prezint si voua, poate voi reusi sa va dau idei.


    Chiar daca afara se simte din ce in ce mai tare aroma unui noiembrie care ne pregateste pentru iarna, nu vreau sa abandonez momentele de relaxare prin alergare asa ca mi-am propus sa vad daca pe lumina zilei voi reusi sa-mi depasesc recordul de 6 km si ceva.
    As vrea sa-mi definitivez lista pentru Black Friday ( aici v-am prezentat ghidul meu de supravietuire) dar  in acest an mi se pare mai greu decat in ceilalti. Asta pentru ca inca nu am gasit peria pentru coafat perfecta si de fiecare data cand incep cautarile ma enervez si abandonez. Nici nu vreau prea multe, sa fie puternica (peste 1100W) si "normala" (am inteles ca cele rotative nu sunt rezistente si iti pun si rabdarea la incercare). Se pare ca e greu....
    Nu as dori sa pierd foarte mult timp in fata calculatorului pentru ca sunt convinsa ca vremea va fi frumoasa asa ca vreau sa scot nasucul la aer, sa ma plimb si sa scap de campania electorala (care teoretic s-a incheiat) si de toata nebunia care de cateva zile a inceput sa ma sufoce. Duminica oricum mergem la vot, nu-i asa?
    Vreau sa citesc, sa vad un film bun (oare mai exista, aveti un pont?) si poate daca gasesc inspiratie sa incep o noua coronita. Usa mea e goala si mi se pare tare ciudata fara niciun ornament.
     Nu in ultimul rand imi doresc sa ma rasfat si sa fiu rasfatata cu delicatese home made (tiramisu ma asteapta in frigider si abia astept sa-l atacam) si cu un ceai delicios. Oricat de mult imi plac fresh-urile cred ca a venit momentul in care pierd teren din cauza temperaturilor scazute.
    Ah...si vreau un vin fiert! Mi-e dor, mi-e pofta si cred ca a inceput sezonul.

    Cam atat pentru acest weekend! Fara planuri marete si escapade indraznete!
    Voi ce planuri aveti?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like